یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب کابینت ، انتخاب درست و مناسب رنگ و تلفیق رنگ‌ها با هم است. کابینت کرم شکلاتی یکی از محبوب ترین کابینت ها از قدیم بوده و به دلیل نمای رسمی و شیکی که به فضا میدهد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین این رنگ بیشتر در سبک کلاسیک استفاده میشود. این دو رنگ کنار هم زوج بسیار خوبی را ساخته اند و به دلیل اینکه بیشتر به رنگ تنه‌ی درختان و طبیعت هستند باعث گرم و صمیمی نشان دادن فضا میشوند.

کابینت کرم شکلاتی

ویژگی‌های کابینت کرم شکلاتی

  • ایجاد فضای صمیمی و گرم
  • هماهنگی خوب با دیگر رنگ
  • مناسب برای فضای با نور کم
  • جایگزینی خوب برای رنگ سفید

با محبوب ترین رنگ کابینت، کابینت سفید طلایی (سلطنتی) آشنا شوید.

ست کردن رنگ کابینت کرم شکلاتی

همانطور که میدانید رنگ کرم یکی از رنگ‌های خنثی و زیبا است که میتواند بعنوان رنگ اصلی با طیف رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی و قرمز ترکیب شود و دکوری شیک را تشکیل دهد. بد نیست بدانید این رنگ شامل رنگ کرم مایل به زرد و سفید نیز هست که موجب میشود روح تازه‌ای به کابینت‌های آشپزخانه داده شود. به هر حال اگر کابینت کرم شکلاتی را انتخاب کنید در انتخاب مبلمان ، پرده‌ها ، وسایل آشپزخانه و غیره دست‌تان باز خواهد بود.

نمونه کابینت کرم شکلاتی

بعنوان مثال میتوانید برای دیوارها رنگ سفید یا طرح ‌های سنگی استفاده کنید زیرا باعث میشود کابینت‌ها جلوه زیباتری داشته باشند. نکته‌ای که باید یادآور شویم این است که اگر رنگ کابینت متمایل به تیره باشد نور را بازتاب نمیدهد و باید نورپردازی محیط را افزایش دهید.

یا در مثالی استفاده از رنگ قرمز در کنار رنگ کرم شکلاتی میتواند طیف رنگ های مختلف از این رنگ را به خوبی بیرون کشیده و نشان دهد. رنگ نارنجی باعث افزایش انرژی در فضا میشود بعنوان رنگی که هیجان و تحرک را نشان میدهد.

همچنین استفاده از رنگ های سرد مانند آبی و سبز نیز فضایی جذاب و مدرن را میسازند و موجب حس آرامش میشوند.

جزیره رنگ کرم شکلاتی

یکی از بهترین مدل های کابینت، کابینت با دستگیره مخفی است که نمایی بسیار مدرن به آشپزخانه میدهد. پیشنهاد میکنیم مطلب دستگیره مخفی کابینت را بخوانید.