یکی از موضوعات پر در خواست در زمینه ی بازسازی حمام و سرویس های بهداشتی میباشد که در این مطلب به بررسی نکات کلیدی این موضوع میپردازیم.

از مسائل پر اهمیت در سرویس های بهداشتی کف آن میباشد زیرا این فضا ممکن است دائما همراه با نم و رطوبت باشد ، بنابراین به متریال کف آن باد دقت کرد که به راحتی قابل شست و شو باشد و مانع جذب رطوبت شود و همچنین یکی از مسائل پر اهمیت در بازسازی سرویس های بهداشتی  زیر سازی کف این فضا میباشد ، بنابراین این مسئله در کفسازی دارای اهمیت میباشد ، رعایت عایق بندی رطوبتی و شیب بندی اصولی از عواملی است که باید در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی  به آن توجه کرد.

بازسازی دستشویی

در استفاده از کف سازی ها بهتر است از کفپوش هایی استفاده کنید که لغزندگی کم تری دارند و مانع از لیز خوردن میشوند و همچنین اگر سرویس های کوچکی دارید از تای های بزرگ استفاده کنید تا فضای شما را بزرگتر نشان دهد.

بیشترین متریال مورد استفاده در این فضا سرامیک میباشد و استفاده از سرامیک هایایرانی میتواند برای شما از نظر اقتصادی مناسب تر باشد.

بازسازی حمام

دیوار های سرویس بهداشتی و حمام باید مانند کفپوش ها مقام در برابر رطوبت باشد و زیر سازی و عایق کاری شود و تا بالای دیوار امتداد یابد و کاشی ها از پر کاربرد ترین ها برای دیوار پوش ها میباشد.

همچنین استفاده از کاشی های چینی وسرامیکی نسبت به سنگی برای بازسازی شما مقرون به صرفه تر و دارای طرح های متنوع ای میباشد.

در بازسازی حمام انتخاب روشویی نیز میتواند از مدل پایه درا و یا بدون پایه که بر روی دیوار نصب میشوند استفاده کنید. و همینطور روشویی های دارای کمد میتواند فضای برای ساماندهی وسایل سرویس های شما داشته باشد و همینطور استفاده از شلف ها برای این فضا بسیار مناسب میباشد.

بازسازی توالت