دیزاین اداری و دفتر کار تنها به عنوان یک عنصر تزیینی و زیبای به شمار نمی آیند، بلکه با توجه به دیزاین و سازماندهی این فضا میتوانیم تاثیر به سزایی بر محیط کار و روش کارکنان، ارتباطات، میزان بهروری، روحیه کارکنان  بگذاریم. بنابراین باتوجه به اینکه محیط کار خانه دوم کارکنان به حساب می آید، باید به همان میزان که به دکوراسیون خانه اهمیت میدهیم برای محیط کار نیز این حساسیت را داشته باشیم، زیرا کار کردن در یک محیط شیک تاثیر به سزایی بر کار شما میگذارد.

دکوراسیون اداری

فاکتور های یک محیط اداری شیک و مدرن در دیزاین اداری

1- رنگ محیط

همان طورکه  میدانید رنگ تاثیر به زسزایی بر محیط دارد.بنابراین دقت در انتخاب رنگ مناسب برای فضا بسیار ارزشمند است.با انتخاب رنگ های شاد استفاده کنید زیرا باعث افزایش روحیه شما و شادی محیط میشود.استفاده ی رنگ های شاد و ترکیب آن ها با سفید تعادل خوبی بین رنگ محیط برقرار میکند و همچنین رنگ فضا بر روشنایی  و روشن تر نشان دادن فضا نیز کمک میکند.

پیشنهاد: بازسازی اداری و مراحل آن را بخوانید.

دکوراسیون اداری

2- مبلمان و چیدمان در دیزاین اداری

استفاده از میز و صندلی و مبلمان  مناسب و بااستاندار،باعث حفظ سلامتی و بالا بردن کیفیت و زمان کار و راحتی شما در زمان طولانی میشود.دقت در انتخاب مبلمان باتوجه به محیط کار و مقیاس مناسب که باعث اشغال فضای زیادی نشود.

بنابراین انتخاب مبلمان میتواند تاثیر زیادی بر کیفیت یک فضای ادری شیک و مدرن داشته باشد،همین طور ایجاد فضای یکپارچه و نسبت های درست وسایل و شکل چیدمان وسایل و عناصر و متناسب بودن رنگ ها با هم کمک به داشتن فضای اداری شیک و مدرن میکند.

دکوراسیون اداری

3- استفاده از گل و گیاه در دیزاین اداری

یکی دیگرازعوامل تاثیر گذار،استفاده از گل و گیاه در این فضا ها میباشد،زیرا علاوه برزیبایی باعث افزایش روحیه وآرامش فضا میشود.

4- موضوع فعالیت مکان اداری

از مهم ترین موضوعات درطراحی فضای اداری این است که باید متناسب با چه فعالیتی فضا را طراحی کنیم،اینکه این محیط باعث ایجاد فرهنگ چه سازمانی میشود،به طور مثال طراحی دکوراسیون داخلی مطب یک پزشک هارمونی های متفاوتی با یک دفتر مهندسی دارد.

دکوراسیون اداری
دکوراسیون اداری
دکوراسیون اداری
دکوراسیون اداری
دکوراسیون اداری
دکوراسیون اداری