سبک های مختلف کمد دیواری باعث شده تا هرفرد بتواند مطابث با سلیقه و سبک منزل خودش کمد دیواری دلخواه خود را داشته باشد و اجباری در انتخاب کمددیواری بر فرد وارد نباشد.

تا چندیس سال پیش مدلی بجز کمددیواری های ساده و معمولی با درب هایی نئوکلاسیک وجود نداشت تا اینکه بالاخره تولیدکنندگان دست به کار شدند و بازار رقابت در زمینه زیبایی و جادار بودن کمد دیواری شروع شد.

کمد دیواری کلاسیک یکی از سبک های پرطرفدار است که مخصوص هواداران سبک یونان باستان و طرح های سلطنتی می باشد.

:مد دیواری کلاسیک کرم

در حال حاضر بعلت کمبود مکان برای لباس ها و رخت خواب در خانه های امروزی، کمد دیواری به عضو ثابت هر خانه تبدیل شده تا نظم و زیبایی به خانه بازگردد و چهره خانه دلنشین باقی بماند.

:مد دیواری کلاسیک قهوه ای

راهنمای انتخاب کمد دیواری

در زمان خرید کمددیواری و مشاهده مدل ها به این نکته توجه کنید که کمددیواری باید به اندازه تمام لوازم شما که باید پنهان بمانند جا داشته باشد تا دیگر بعد از خرید و اجرای کمددیواری نیازی به جاسازی آن لوازم در محل دیگری از خانه نداشته باشید.

جنس بدنه کمد دیواری مهم ترین مقوله ای است که پس از مشاهده و انتخاب مدل موردنظرتان باید به آن دقت کنید، در صورت انتخاب جنس نامرغوب و یا اعتماد به شرکت نامعتبر، ممکن است در آینده ای نزدیک هزینه ای چند برابری جهت تعویض، ترمیم و یا تعمیر آن کمد دیواری متقبل شوید.

نمونه کمد دیواری کلاسیک برای کودک

یراق آلات و فلزات بکار رفته در کمددیواری باید از بهترین جنس و آببندی ممکن باشد تا در کوتاه مدت دچار زنگ زدگی و یا تغییر سایز در اثر سرما و گرما نشود.

طبیعتا قیمت کمد دیواری یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع کمد و کابینت ساز است، اما از آن‌جایی که قرار نیست کمد دیواری‌های خانه هرچند وقت یک‌بار عوض شوند بهتر است یک کمد دیواری مطمئن و باکیفیت به یک کابینت‌ساز ماهر و کاربلد سفارش دهید.

کمددیواری کلاسیک سلطنتی

نکات مهم طراحی کمددیواری سبک کلاسیک

مورد اول برای انتخاب طرح موردنظر، رنج سنی فرد استفاده کننده از کمددیواری است. اتاق خواب برای کودک طراحی میشود یا بزرگسال؟

مورد بعدی این است که چند نفر لوازم و لباس های خود را در این کمد قرار میدهند و اندازه موردنیاز برای لوازم آنها چه مقدار است؟

کمد دیواری کلاسیک

پس از یافتن جواب این سوالات و یا شخصی سازی های دیگر که لازم دارید میتوانید آنها را با سازنده یا طراح خود درمیان بگذارید تا کار به بهترین نحو ممکن پیاده سازی شود و شما رضایت کامل را داشته باشید.

نکته بعدی در طراحی کمد دیواری های کلاسیک، انتخاب نوع نقش و نگار ها و منبت کاری های روی کمد و یا لبه های آن است.

در کمددیواری های کلاسیک برخلاف سبک های دیگر، نقش و نگار و شلوغی به وفور یافت میشود و تاج و پاخور نیز در آنها قابل مشاهده است.

فضای داخلی کابینت کلاسیک

با وجود این همه نقش و طراحی، گفتنی است که کمددیواری های کلاسیک ایرانی، دارای چندین برابر ریزه کاری و نقش نسبت به نسخه های اروپایی خود هستند، که حاصل ترکیب معماری سنتی ایرانی و سبک کلاسیک یونانی است.

کمد دیواری کلاسیک سفید طلایی

در ادامه‌ی این نوشته می‌خواهیم برای طراحی کمد دیواری کلاسیک به شما پیشنهادهای خاص و جذابی بدهیم.

اگر می‌خواهید یک کمد دیواری کلاسیک مدرن و امروزی داشته باشید تا انتها همراه ما باشید.

کمد دیواری سلطنتی چوبی؛ مناسب کسانی که طرح‌های قدیمی را همچنان دوست دارند

تا چندین سال قبل هم بیشتر کمد دیواری‌های خانه‌ها طرح کلاسیک و از جنس چوب بودند ولی این روزها تنوع در طرح، جنس و رنگ کمد دیواری حرف اول را می‌زند.

با همه‌ی این‌ها هنوز خیلی از افراد کمدهای سلطنتی چوبی را ترجیح می‌دهند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به کمد دیواری کلاسیک چوبی علاقه دارید می‌توانید این نوع کمد را در طرح‌های جدید سفارش دهید و برای این‌که یک کمد چوبی کلاسیک تمام عیار داشته باشید، از تزئینات مختلف موجود در بازار برای بالای درها، ستون‌ها و… استفاده کنید.

کمد دیواری کلاسیک چوبی قهوه ای

این نمونه یک کمد دیواری کلاسیک چوبی است که سال‌ها است در خیلی از خانه‌ها دیده می‌شود و هم‌چنان طرفداران خاص خودش را دارد.

شما هم اگر از آن دسته افرادی هستید که این جنس کمد دیواری را می‌پسندید ولی می‌خواهید ظاهر امروزی‌تری به این مدل کمد بدهید، می‌توانید به کمد ساز سفارش کنید تا کشوها را داخل ببرد و درهای بزرگ تا روی زمین برای کمد دیواری‌تان بسازد.

اگر دوست داشته باشید حتی می‌توانید درها را با آینه بپوشانید.

کمددیواری کلاسیک چوبی طبیعیاین هم یک نمونه کمد دیواری سلطنتی چوبی خیلی ساده است و برای کسانی که علاقه زیادی به تزیینات، آینه کاری و… ندارند مناسب است.

کمد دیواری کلاسیک سفید یک انتخاب جسورانه است. رنگ سفید یک رنگ بی‌نظیر و فوق‌العاده جذاب است که نه از مد می‌افتد و نه یکنواخت و خسته‌کننده می‌شود.

اگر می‌خواهید یک کمد دیواری کلاسیک سفید چشم‌گیر داشته باشید، می‌توانید از ترکیب ام دی اف سفید و طلایی استفاده کنید.

مثلاً می‌توانید یک کمد دیواری کلاسیک سفید با ستون‌ها و تاج طلایی منبت سفارش دهید و از زیبایی چشم‌نوازش نهایت لذت را ببرید.

کمد دیواری سفید سلطنتی

به‌جای ام دی اف از ممبران هم می‌توانید استفاده کنید.

استفاده از ممبران سفید کمک می‌کند اتاق‌تان بزرگ‌تر و باشکوه‌تر به‌نظر برسد. ترکیب دیگری که می‌توانید در کنار ام دی اف یا ممبران سفید استفاده کنید، آینه است.

مثلاً می‌توانید برای ستون‌ها و تاج کمد دیواری ممبران سفید را انتخاب کنید و برای درها آینه یا شیشه سفارش دهید. ترکیب رنگ سفید و آینه هم بسیار شیک و کلاسیک است و هم اتاق خواب‌تان را از آن چیزی که هست بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

کمد دیواری سفید پادشاهی و سلطنتی کلاسیک

در تصویر زیر نمونه کمد دیواری کلاسیک خاکستری را که درهایش با آینه تزیین شده است، می‌بینید. تنها ایرادی که این کمد دیواری‌ها دارند، لک شدن زودبه‌زود آینه‌ها است.

از این جهت این کمد دیواری‌ها خیلی مناسب اتاق کودک و نوجوان نیستند و بهتر است برای اتاق خواب زوج‌ها یا بزرگسالان سفارش داده شوند.

کمد دیواری کلاسیک سفید با درب آینه ای

اگر اتاق خواب‌تان کوچک است، در سفارش این نوع کمد دیواری تردید نکنید؛ چون هیچ چیز مثل یک کمد دیواری رنگ روشن آینه کاری شده نمی‌تواند فضای اتاق‌تان را بزرگ و دلچسب نشان دهد.

کمد دیواری کلاسیک قهوه‌ای

یک انتخاب عالی برای اتاق سالمندان. اگر به هر دلیلی به رنگ‌های روشن علاقه ندارید یا برای یک اتاق خواب کلاسیک، رنگ‌های تیره را بیشتر می‌پسندید، بهتر است به ام دی اف یا ممبران قهوه‌ای فکر کنید.

کمد دیواری کلاسیک قهوه‌ای به خودی‌خود و به تنهایی بسیار زیبا و شکیل است، ولی می‌توانید قهوه‌ای را در کنار رنگ‌های دیگری مثل سفید یا طلایی سفارش دهید و زیبایی‌اش را دوچندان کنید.

کمد دیواری کلاسیک قهوه‌ای و رنگ روشن یک ترکیب متضاد و البته زیبا است.

ترکیب قهوه ای و سفید در کمددیواری کلاسیک

تصویری که در بالا می‌بینید نمونه‌ی یک کمد دیواری دو رنگ است.

البته در این کمد رنگ قهوه ای غالب است ولی طرفداران رنگ های روشن می‌توانند این کمد را برعکس سفارش دهند یعنی رنگ قاب را قوه ای و درها را از بین رنگ های روشن کمددیواری کلاسیک انتخاب کنند.

تصویر زیر هم یک کمد دیواری کلاسیک ام دی اف سفید را نشان می‌دهد. یک کمد شیک و ساده که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه زیبایی و جذابیتش را حفظ می‌کند.

کمد دیواری ام دی اف کلاسیک

ممبران بهترین گزینه برای یک کمد دیواری کلاسیک جدید است. این روزها از ممبران برای کابینت و کمد دیواری خانه‌هایی با طراحی کلاسیک، زیاد استفاده می‌شود.

ممبران برای یک کمد دیواری کلاسیک خاص و دوست‌داشتنی معرکه است.

طرح‌های کلاسیکی که روی ممبران پرس می‌کنند و تزئین‌های مخصوصی که برایش وجود دارد نوید یک کمد دیواری زیبا و جذاب کلاسیک را به شما می‌دهد، مخصوصاً اگر یک سرویس خواب کلاسیک نیز در اتاق خواب‌تان داشته باشید.

سرویس کمد دیواری و تخت خواب ممبران

تصویر زیر کمد دیواری کلاسیک شیک و ساده پلی استر روشن را نشان می‌دهد.

این نمونه از کمد دیواری‌های کلاسیک نیز برای اتاق خواب‌های جمع و جور و کوچک کاملاً مناسب هستند.

طرح‌های ساده روی درها، زیبایی خاصی به نمای کلی کمد دیواری داده است.

کمد لباس کلاسیک سلطنتی از جنس ممبران سفید

تصویر زیر هم یک نمونه دیگر از کمد دیواری کلاسیک پلی استر است.

این کمد دیواری در کنار یک سرویس خواب سلطنتی و کلاسیک یک ترکیب زیبا و رویایی خلق می‌کند و روح تازه‌ای به فضای اتاق خواب‌تان می‌دهد.

کمد دیواری پلی استر براق کلاسیک

استفاده از طرح‌ها و برش‌های مختلف در طراحی کمد دیواری سلطنتی
سطح روی در کمد دیواری کلاسیک جان می‌دهد برای طرح‌های جدید و کلاسیک.

طرح‌هایی که هم کمد دیواری‌تان را از سادگی در می‌آورند و هم زیبایی خاصی به فضای اتاق خواب می‌دهند. اگر بخواهید می‌توانید از انواع ممبران یا ام دی اف‌های طرح‌دار استفاده کنید.

البته طرح‌های جدیدتری هم این روزها برای درهای کمد دیواری وجود دارند. مثل اشکال هندسی همچون دایره، لوزی، مثلث و… .

کمد دیواری کلاسیک قدیمی از نماس نزدیک

کتابخانه و میز تحریر دو المان جذاب در طراحی کمد دیواری کلاسیک
اگر اتاق خواب‌تان بزرگ است و ازطرفی احتیاج به کتابخانه دارید می‌توانید یک طرف دیوار را کلاً برای نصب کمد دیواری کتابخانه دار درنظر بگیرید.

کمد دیواری کلاسیک فول لاکچری

دو طرف دیوار را کمد دیواری نصب کنید و برای فضای خالی بین‌شان یک کتابخانه سفارش دهید.

به‌این ترتیب هم کتاب‌هایتان سر و سامان می‌گیرند و هم یک طراحی کمد دیواری کلاسیک و زیبا خواهید داشت.

میز تحریر هم از آن المان‌هایی است که می‌توانید برای فضای خالی بین دو کمد دیواری سفارش دهید.

کمد دیواری چوب طبیعی و قهوه ای کلاسیک

یراق آلات کمد دیواری کلاسیک باید چگونه باشد؟
فرقی نمی‌کند کمدی که سفارش می‌دهید درهای ریلی داشته باشد یا تاشو.

به‌هرحال باید از کمدساز بخواهید از ابزارآلات با کیفیت در ساخت کمد دیواری‌تان استفاده کند.

برای ساخت در کمدهای ریلی باید حتماً از نمونه یراق‌های باکیفیت استفاده شود وگرنه باز و بسته کردن در کمد به یک کار سخت تبدیل می‌شود و درها پس از مدتی خراب می‌شوند و به‌سختی روی ریل‌ها حرکت می‌کنند.

استفاده از یراق آلات و دستگیره هایی با طرح و رنگ کلاسیک، زیبایی محیط شما را دوچندان میکند.

نمای داخلی کمددیواری کلاسیک و لاکچری

جمع‌بندی
راه‌های زیادی وجود دارد تا به اتاق خواب‌تان جلوه تازه‌ای بدهید. یکی از این راه‌ها سفارش و طراحی کمد دیواری کلاسیک است.

یک کمد دیواری جادار هم اتاق‌تان را مرتب و جمع‌وجور نشان می‌دهد و هم فضای اتاق را از سادگی و یکنواختی نجات می‌دهد.

کمد دیواری کلاسیک سفید با رگه های طلایی

البته انتخاب طرح کمد دیواری سلطنتی کاملاً به سلیقه و خواست شما بستگی دارد.

می‌توانید یک کمد چوبی ساده سفارش دهید یا یک کمد طرح‌دار با درهای آینه‌ای و تاج‌های منبت انتخاب کنید.

مهم این است که خودتان از فضای اتاق راضی باشید و داخلش احساس آرامش و آسایش کنید.

پرهام دکور

parhamdecor logoمجموعه ساختمانی پرهام دکور تلاش دارد با کادری مجرب و متخصص بهترین خدمات را در جهت بازسازی منزل، مغازه، اداره و بازسازی ساختمان شما که فرسوده شده و یا نیاز به بازسازی مجدد ساختمان دارند، ارائه دهد.

تمام خدمات بازسازی ساختمان و منزل از صفر تا صد توسط گروه بازسازی پرهام دکور انجام می شود. همچنین این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه بازسازی داخلی ساختمان، ضمانت می کند با استفاده از متریال با کیفیت و در کمترین زمان با توجه به بودجه شما نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده و پروژه های تعمیر و نوسازی ساختمان شما را انجام دهد.

طراحی و اجرای سقف کاذب و کناف، نصب و تعویض درب و پنجره قدیمی شما با UPVC، بازسازی منزل و بازسازی ساختمان در کوتاه ترین زمان با اعلام قیمت و دریافت فاکتور قبل از شروع خدمات، نصب، تعویض و ترمیم کابینت های آشپزخانه شما به سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن، تعویض و ترمیم کمد دیواری و تمامی قسمت های منزل با بهترین متریال و طراحی های روز دنیا