همانطور که میدانید اجرای شلف دیواری مدرن در فضاهای مختلف امروزه بسیار پرکاربرد و محبوب شده است. استفاده از این نوع قفسه ها علاوه بر زیبایی و مدرن کردن فضا و جهت نظم‌دهی و ساماندهی اغلب فضاها نیز مورد استفاده میباشد و باعث متفاوت کردن دیوار خانه‌ی شما میشود و این نوع شلف‌ها با هر سبکی در فضا خانه شما جور در می آید. جنس اغلب این قفسه‌ها از ورقه‌های چوبی و ام‌دی‌اف بوده میتوانید از این فضا برای جایگذاری کتاب‌های مورد علاقه‌تان و یا وسایل تزیینی دلخواه میتوانید استفاده کنید.

شلف دیواری مدرن
شلف دیواری مدرن

برای اجرای این شلف‌ها میتوانید از باکس‌های جداگانه استفاده کنید، که بتوانید فضای بیشتری را برای استفاده داشته باشید و با چینش متفاوت آنها طرح‌های جالبی را برای فضای خود به وجود بیاورید و با خلاقیت خود و استفاده از این باکس‌ها در ارتفاع های مختلف دیوار را از حالت خالی بودن و بی روح بودن خارج کنید و آن را به عنصری پویاتر تبدیل کنید.

با ایجاد طرح‌های هندسی میتوانید دکوراسیون متفاوتی به فضای خود بدهید و استفاده از این باکس‌های مدولار این امکان را به شما میدهد که هر بار با تغییر آنها دکوراسیون فضای خود را تازه کنید.

جدیدترین مدل‌های قفسه و شلف حمام و دستشویی را ببینید.

استفاده برخی افراد از وجود همچنین قفسه‌هایی تنها جای گذاری وسایل دست و پا گیره روزمره و یا اشیاء اضافی میباشد، و ایده‌ی خاصی برای استفاده از این شلف‌ها ندارند اما با استفاده درست و به کارگیری از این قفسه‌ها میتوان تغییراته زیادی در دکوراسیوان فضاهای مختلف خانه ایجاد کرد، مانند فضای برای چیدمان کتاب‌هایی دلخواه و یا عکس‌های خانوادگی و انواع وسایل دوست داشتنی که برای شما میتواند یادآور خاطرات باشند و صدها وسایل دیگری که شما دوست دارید، بنابراین انتخاب این شلف‌ها میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

شلف دیواری مدرن
شلف دیواری مدرن

این مدل شلف دیواری مدرن را میتوان در فضاهای مختلف خانه استفاده کرد ، مانند فضای نشیمن ، اتاق خواب‌ها ، آشپزخانه و راهروها ، استفاده از این قفسه‌ها در رنگ و شکل‌های گوناگون و تضادهای متفاوت باعث کمک به ایجاد یک دکوراسیون شیک در فضای خانه‌ی شما میشود در تصاویر زیر انواع مختلف این قفسه‌ها را مشاهده میکنید که به کلی فضای خانه شما را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث ایجاد یک دکوراسیون شیک و مدرن میشود.

شلف دیواری مدرن
شلف دیواری مدرن
شلف دیواری مدرن
شلف دیواری مدرن