همانطور که میدانید استفاده از قفسه و شلف حمام و دستشویی از دیرباز در فضای های مختلف وجود داشته است و امروزه به محبوبیت آن ها اضافه شده است.

شلف حمام و دستشویی

استفاده از این قفسه ها بسیار مناسب برای فضای بزرگ و کوچک میباشد و همچنین باعث بزرگتر نشان دادن فضا های کوچک میشود و نظم ترتیب خاصی به فضای ما میدهد و میتوانید به جای آنکه حوله ها و لوازم های خود را در کابینت ها مخفی کنید با یک چیدمان مناسب آن ها را در قفسه و شلف های بگذارید و به دکوراسیون خود حال و هوای تازه ای دهید و بعد از مدتی میتوانید با جابه‌جایی و تغییرات کوچک ، دکوراسیون تازه ای داشته باشید.

قفسه حمام و دستشویی

شلف حمام و دستشویی

استفاده از این قفسه ها برای حمام ودستشویی علاوه براین که دکوراسیون  مدرنی به ما میدهد ، باعث دسترسی آسان ما به وسایل میشود و دید بصری خوبی را برای محیط ما ایجاد میکند و باعث توجه بیشتر ما به فضای حمام دستشویی میشود.

جدیدترین مدل های کابینت حمام و سرویس بهداشتی را ببینید.

قفسه و شلف های سرتاسری و در طبقات بالا باکس هایی با عمق زیاد فضای مناسبی برای حوله ها، مواد شوینده و شامپو ها میباشد و بعضی از این قفسه ها در فضای حمام توکار، کار میشود که میتوان گفت جزوء بهترین ها برای قفسه در فضای حمام ودستشویی میباشد.

شلف حمام و دستشویی

میتوان گفت با اضافه کردن قفسه ها و شلف های مناسب در فضای حمام و دستشویی و اضافه کردن وسایل تزیینی باعث ایجاد یک فضای مناسب و زیبا مانند سایر بخش های خانه میشویم.

قفسه حمام و دستشویی
شلف حمام و دستشویی
شلف حمام و دستشویی