کابینت‌های پایه دار همان طور که از اسمشان پیداست کابینت‌هایی هستند که به واسطه‌ی پایه‌هایشان از زمین فاصله دارند و به همین خاطر زیر کابینت‌ها خالی میماند و تفاوت این نوع کابینت ها به خصوص کابینت های گلاس نصبی در همین ظاهر متفاوت آنهاست که طرح متفاوت به آشپزخانه ی شما میدهد.

اما امروزه استفاده از این نوع کابینت ها بیشتر شده است و در هر خانه ای حداقل یکی از آن ها را میتوان مشاهده کرد،مدل این نوع کابینت ها نیازی به نصب بر روی دیوار ها و یا زمین را ندارد و بهترین مزیت آن ها در هنگام تمیز کردن فضای زیر آن ها میباشد که قابلیت جا به جایی دارند و به راحتی میتوان زیر آنها را نظافت کرد.

کابینت پایه دار

کابینت پایه دار عمدتا ظاهری کلاسیک دارند و برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک مناسب میباشد و علاوه بر قابلیت آنها در جا به جایی در صورت تراز نبودن ارتفاع کابینت ها با هم ،میتوان به وسیله ی پایه این نوع کابینت ها ارتفاع آن ها را کم و یا زیاد کرد.

امروزه بیشترین هزینه در بازسازی خانه به آشپزخانه اختصاص داده میشود و طراحی و نصب کابینت هزینه ی بازسازی را چند برابر میکنند و برای افرادی که  بودجه ی کمی برای این کار در نظرگرفته اند با توجه به نداشتن هزینه نصب  استفاده از این نوع کابینت ها میتواند مناسب تر باشد.

در طرح های این نوع کابینت ها تنها مختص به نوع کلایسک نمیباشد و از ان ها در نوع دکوراسیون روستیک نیز میتوان استفاده کرد وو علاوه بر آن طرح های متفاوتی میتوان در اجرای این نوع کابینت ها با توجه به سبک طراحی و سلیقه هر شخص به کار برد.

در انتخاب نوع کابینت های خود سعی کنید از شرکت ها و متریال های معتبر و خوب استفاده کنید ،اکثر این کابینت ها به صورت کامل ساخته شده است و به صورت سلیقه و متناسب با طرح شما، طراحی میشود.

کابینت پایه دار
کابینت پایه دار
کابینت پایه دار