رنگ های روشن همیشه از پر طرفدار ترین رنگ ها بوده است زیرا با هر سلیقه ای هم خوانی دارد و به راحتی با تم های مختلف در فضای خانه جور میشود . از آنجایی که رنگ های روشن مانند سفید و یا کرم را میتوان در طراحی کابینت به صورت دو رنگ کار کرد ، رنگ های تیره میتواند بهترین انتخاب برای ترکیب با رنگ های روشن باشند. بنابراین کابینت سفید قهوه ای میتواند یک گزینه ی مناسب برای اجرای کابینت باشد و با سایر فضای خانه با هر دکوراسیونی همخوانی داشته باشد.

کابینت سفید قهوای

کابینت سفید قهوای یک انتخاب کاربردی

برای اجرای کابینت و یا تعویض کابینت های خود دو پارامتر اصلی وجود دارد .همانطور که میدانید بعد از انتخاب نوع متریال کابینت ، باید رنگ مورد نظر را برای کابینت های خود انتخاب کنید ، انتخاب رنگ با در نظر گرفتن این نکته که به زودی به شما حس تکراری بودن و دلزدگی را القا نکند و همینطور کابینت ها به نوعی بر دکوراسیون کلی فضای خانه نیز تاثیر میگذارد ، بنابراین رنگ انتخابی باید به نوعی همخوانی با دیگر فضا های خانه نیز داشته باشد.

ویژگی های هوشمندانه برای انتخاب رنگ سفید و قهوه ای

رنگ های تیره مانند قهوه ای از جمله رنگ های پرطرفدار امروزی میباشد ، اما این محبوبیت به این موضوع که این رنگ ها به طرح های چوبی نزدیک میباشد بی ربط نیست . استفاده از طرح های چوبی در خانه میتوان حس و حال طبیعت و آرامش را برای فضای ما به وجود آورد.

انواع کابینت کرم شکلاتی که دارای رنگی گرم و صمیمی است را با عکس ببینید.

و اما رنگ سفید آن دسته از رنگ های میباشد که هیچ وقت قدیمی نشده است و از مد کنار نمیرود و وجود این رنگ به مدت طولانی در فضا باعث دلزدگی و خستگی نمیشود. استفاده از این رنگ برای کابینت ، میتواند یک انتخاب هوشمندانه باشد زیرا رنگ سفید و انعکاسی که دارد باعث بزرگ جلوه دادن و روشنایی فضا میشود .

کابینت سفید قهوای

تضاد منحضر به فرد کابینت سفید قهوه ای

همانطور که گفته شد، رنگ سفید از جمله رنگ هایی میباشد که طرفداران زیادی دارد ، اما برای ایجاد یک تضاد مناسب بین رنگ سرد و روشن سفید ، هیچ انتخابی بهتر از رنگ قهوه ای تیره و یا روشن نمیباشد زیرا رنگ قهوای با هر تناژی در کنار رنگ سفید تضاد ایجاد میکند . رنگ سفید و ترکیب آن با رنگ قهوه ای که یک رنگ سنتی میباشد ، یک فضای مدرن را برای ما ایجاد میکند. با توجه به سلیقه ی شما انتخاب این کابینت ها میتواند به صورت براق و یا مات باشد .

کابینت سفید قهوای

در چیدمان فضا های کوچک میتوان از تعداد کم تری کابینت به رنگ قهوه ای استفاده کرد ، که باعث کوچک نشان دادن فضا نشود ، اما اگر در متراژ آشپزخانه ی خود محدودیتی ندارید میتوان به طور یکسان از هر دو رنگ برای کابینت ها استفاد کرد.

کابینت سفید قهوای
کابینت سفید قهوای
کابینت سفید قهوای