یکی از راه کار هایی که به وسیله ی آن میتوان دکوراسیون خانه و مدرن بودن آن را به خوبی نشان داد نور پردازی است و این عملکرد جزوء ایده های زیبایی و خاص نشان دادن فضا میباشد ، که یکی از بهترین مکان ها برای ایجاد نور پردازی راه پله میباشد که میتواند مانند یک نقطه عطف در نورپردازی دکوراسیون منزل شما باشد.

با نورپردازی راه پله علاوه بر زیبایی میتوان مسیر راه پله را به خوبی به نمایش گذاشت و میتواند راهنمای ما در شب باشد.

نورپردازی راه پله

یکی از انتخاب ها جهت نورپردازی برای پله‌ها استفاده از شکستگی های پله میباشد، که در این نوپردازی به صورت خطی پله دیده میشود.

نورپردازی راه پله

مرز بین دیوار و پله نیز میتواند انتخاب مناسبی برای نورپردازی پله ها باشد.

از دیگر انتخاب ها برای نورپردازی راه پله ها استفاده از نرده ها میباشد ، که باعث ایجاد یک نور ملایم برای مسیر راه پله میشود و سهولت رفت و آمد در شب.

نورپردازی راه پله

نوع دیگری از نور پردازی به صورتی میباشد که در درون پله نور را جایگذاری کنیم که باید از نوع پله های استفاده کنیم که بتواند نور را منعکس کند که این نوع نور پردازی بسیار متفاوت از نور های دیگر میباشد.

پیشنهاد: جدیدترین مدل‌ها و ایده‌های دیزاین دیوار پذیرایی را ببینید.

 علاوه بر نورپردازی پله در این بین میتوانیم با استفاده از خلاقیت زیبایی و دکوراسیون خاص این فضا ها را افزایش دهیم.

نورپردازی راه پله
نورپردازی راه پله

در راه پله های بزرگ میتوان با استفاده از دیوار کوب ها که میتواند گزینه مناسبی برای روشنایی راه پله باشد.استفاده از آن ها و تعداد آن بستگی به دیوار و تعداد پله ی ما دارد.

برخی دیگر از انتخاب هایی که جهت نورپردازی راه پله ها از آن استفاده میشود ، چراغ های کوچکی هستند که بر ردی دیوار نزدیک راه پله نصب میشود و در شب مانند ستاره فضای راه پله را روشن میکند.

از دیگر خلاقیت ها که برای راه پله ها بزرگ میتواند قابل استفاده باشد ، نصب لوستر آویز های روشنایی میباشد که علاوه بر زیبایی باعث ایجاد روشنایی راه پله شما نیز میشود.

نورپردازی راه پله
نورپردازی راه پله
نورپردازی راه پله