وجود پنجره در آشپزخانه باعث ایجاد نور و شادابی در فضا میشود. مدل پردهای جدید آشپزخانه میتواند یکی از عوامل تاثیر گذار در دکوراسیون آشپزخانه باشد و با توجه به دکوراسیون آشپزخانه ی شما میتواند طرح های مختلفی داشته باشد، بنابراین باتوجه به انتخاب پرده میتوانیم یک تغییر مناسب در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشیم.

مدل پردهای جدید آشپزخانه

انواع مدل پرده های جدید آشپزخانه

پرده ریلی و پیلیسه برای آشپزخانه

می توان گفت این پرده ها از پرطرفدار ترین پرده های موجود در بازار هستند و برای افرادی  که به دنبال طرح  های ساده برای آشپزخانه ی خود هستند مناسب میباشد و میتوان این پرده ها را به صورت پیلیسه ای دوخت.

پرده ریلی پرده مدل پردهای جدید آشپزخانه
پرده پیلیسه مدل پردهای جدید آشپزخانه
مدل پردهای جدید آشپزخانه
مدل پردهای جدید آشپزخانه

پرده با طرح میوه

یکی از مدل پرده های رایج و پر طرفدار  شناخته شده طرح های میوه ای برای پرده آشپزخانه میباشد که بسیاری از افراد آن را برای آشپزخانه ی خود میپسندند.

پرده میوه ای از مدل پردهای جدید آشپزخانه
پرده طرح میوه از مدل پردهای جدید آشپزخانه

پرده آشپزخانه با طرح راه راه

یکی از طرح های ساده و در عین حال زیبا برای هر فضا ، پرده های راه راه میباشند. که میتواند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه ی شما باشد.

مدل پردهای جدید آشپزخانه
مدل پردهای جدید آشپزخانه
پرده راه راه آشپزخانه از مدل پردهای جدید آشپزخانه

پرده آشپزخانه با طرح گل

یکی دیگر از پرده های محبوب برای آشپزخانه ، پرده های گل گلی میباشد، که باعث ایجاد حس طراوت و تازگی در فضای آشپزخانه میشود.

پرده طرح گل از مدل پردهای جدید آشپزخانه
مدل پردهای جدید آشپزخانه
مدل پردهای جدید آشپزخانه

پرده آشپزخانه به سبک رومی

انتخاب این نوع پرده برای افرادی با هزینه ی کم تری میخواهد یک پرده ی زیبا و ساده داشته باشند ، میتواند مناسب باشد.استفاده از این نوع پرده میتواند زیبایی وظرافت و آرامش به فضای شما ببخشد.

پرده رومی از مدل پردهای جدید آشپزخانه

مدل پردهای جدید آشپزخانه
مدل پردهای جدید آشپزخانه

پیشنهاد: جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 2020 را ببینید.

پرده آشپزخانه توری

برای داشتن نور طبیعی به انداز کافی در انتخاب پرده ی خود میتوانید از پرده های توری استفاده کنید که زیبایی خاص خود را دارد. این مدل پرده های جدید آشپزخانه بسیار پرطرفدار است.

پرده آشپزخانه شطرنجی

یکی از بهترین انتخاب ها برای مدل پرده های جدید آشپزخانه میتواند استفاده از پرده های شطرنجی باشد، که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه ی خود میتوانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

پرده آشپزخانه بالا رونده

از گزینه های دیگر برای انتخاب پرده با قیمت مناسب پرده های بالا رونده هستند که جای کمی را اشغال میکنند و تنوع زیادی در طرح های خود دارد.

پرده آشپزخانه به سبک کلاسیک

اگر آشپزخانه ی شما دارای کابینت های کار شده و مجلل میباشد بهتر است از پرده های کلاسیک با تزییات خاص استفاده کنید که دکوراسیون آشپزخانه شما حفظ شود.