همان طور که میدانید طراحی و تزیین اتاق خواب یکی از عوامل تاثیر بر زیبایی دکوراسیون اتاق میباشد، باتوجه به این موضوع که اتاق خواب مکانی برای مطالعه  استراحت و خواب میباشد بنابراین طراحی و نقاشی اتاق باید در راستایی این موارد باشد.در ابتدا قبل از هر کاری باید دیوار مورد نظر را انتخاب کنید، دیوار های پشت و رو به روی تخت میتواند گزینه ی مناسبی برای این کار باشد و میتوان با طراحی و نقاشی دیوار رابه یک نقطه ی کانونی  در اتاق تبدیل کنید.

نقاشی اتاق

در انتخاب طرح های مدرن میتوانید به دنبال اشکال هندسی با رنگ های خنثی مانند خاکستری باشید که علاوه بر سادگی زیبایی خاصی را برای شما به وجود می آورند که نیاز به مهارت خاصی هم ندارد و افراد مبتدی با داشتن طرح های مورد نیاز میتواند این طرح ها را بر روی دیوار های خود اجرا کنند.

اگر در انتخاب طرح  به دنبال طرحی خاص و چشمگیر هستید استفاده از رنگ های پتینه میتواند انتخاب مناسبی برای شما در به وجود آوردن دیوار تاکیدی برای شما باشد.

استفاده از این رنگ ها هم در دکوراسیون مدرن و هم در دکوراسیون کلاسیک کارایی دارند و اگر شما دکوراسیون مدرنی دارید میتوانید از رنگ طوسی و طرح های شبیه به شکل ابر استفاده کنید، به صورتی که در قسمت های پایین تر بیشتر از رنگ تیره و در قسمت هایی که نزدیک به سقف میشوند از رنگ های روشن تر استفاده کنید.

یکی دیگر از طرح های امروزی و جذاب خطوط درهم و بی قاعده میباشد، که میتواند ظاهری شیک و زیبا به اتاق خوابتان بدهد و دیوار را از حالت ساده و کسل کننده بیرون آورد، علاوه بر این موضوع  اجرای این نوع طرح میتواند کم هزینه و زمان کمی را از شما میگیرد، میتوانید ب استفاده از نوار های چسبی مخصوص قسمت های مورد نیاز را بچسبانید و فضا های اطراف آن را نقاشی کنید و بعد از خشک شدن رنگ ها آن را از روی دیوار بکنید.

نقاشی اتاق

استفاده از طرح های طبیعی مانند باعث ایجاد یک فضای خارق العاده و آرامش برای ما میشود، مانند طراحی و الهام از کوهستان با استفاده از رنگ های سایه روشن و یا منظره هایی از نمای آسمان که به اتاق شما عمق میبخشد.

طرح های آبرنگی یکی دیگه از طرح های مدرن وامروزی برای دیوارها میباشند که در این نوع طرح هه از رنگ های آکریلیک استفاده میشود و این نوع رنگ‌ها مقدار زیادی آب در ترکیب خود دارند و برای اجرا این نوع طرح‌ها مناسب میباشد، بوی کمی دارد و به سرعت خشک میشود.

نقاشی اتاق
نقاشی اتاق
نقاشی اتاق

نقاشی اتاق
نقاشی اتاق
نقاشی اتاق
نقاشی اتاق