یکی از بخش‌هایی که امروزه در دکوراسیون خانه‌های ایرانی بخصوص در آپارتمان‌ها رواج پیدا کرده فضایی مخصوص به لباسشویی میباشد که در گذشته این فضاها در طراحی خانه نقشی نداشت اما امروزه با به وجود آمدن این فضاها فضای خانه ساده‌تر شده. برای داشتن یک فضای مناسب برای جایگذاری لباسشویی باید به دنبال یک دسترسی آسان به این اتاق باشید، در اکثر خانه‌ها هنوز لباسشویی‌ها در فضای آشپزخانه قرار میگیرند، در این مقاله با دکوراسیون این فضا چه در محیط لاندری روم و چه آشپزخانه که بعضی‌ها ترجیح میدهند در فضای راهرو مانند آشپزخانه لباسشویی خود بگذارند را صحبت میکنیم.

از جمله نکاتی که در طراحی این فضا باید به آن توجه کرد شامل موارد زیر میباشد:

لباسشویی‌ها میتواند کف فضای مورد نظر را دچار آبگرفتگی کند، بنابراین باید این فضا دارای کفپوش مناسب باشد و دارای مقاومت در برابر نفوذ آب باشد، اهمیت این موضوع زمانی که شما در طبقه دوم و یا بالاتر باشید بسیار بیشتر است.

اگر فضای رختشویی شما کوچک است شما باید سعی در بزرگ نشان دادن این فضا و استفاده بهینه از آن را داشته باشید. یکی از مواردی که باید آن را در نظر بگیرید استفاده از فضای پشت در اتاق میباشد که شما میتوانید از آن جا به عنوان محل نگهداری مواد شوینده و یا آویزان کردن لباس‌ها و دستکش‌های شست و شو استفاده کنید.

دکوراسیون لاندری روم

برای ایجاد یک محیط دلخواه و خوب کناره‌های دیوار و کاشی‌های کف و حتی استفاده از قالیچه‌های مناسب میتواند این نقش را در به وجود آمدن این فضا داشته باشد.

از دیگر مواردی که باید در دکوراسیون لاندری روم به آن توجه کرد وجود حداقل یک پنجره و استفاده از نور طبیعی آن و در نبود پنجره استفاده از نورهای مخفی بر زیر کابینت‌ها میتواند گزینه مناسبی باشد.

استفاده از کابینت‌های مناسب و همچنین قفسه و شلف‌هایی میتوان به دیوار نصب کرد یکی دیگر از موارد قابل توجه در ساماندهی این فضاها میباشد.

دکوراسیون لاندری روم
دکوراسیون لاندری روم
دکوراسیون لاندری روم
دکوراسیون لاندری روم
دکوراسیون لاندری روم
دکوراسیون لاندری روم