همانطور که میدانید دکوراسیون رنگ کرم در میان رنگ ها رنگی است که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب میشود و یک تم خاص و جهانی را برای ما ایجاد میکند.

رنگ کرمی با ایجاد حس و حال خوب و گرمی فضای داخلی یک آپارتمان مسکونی یک ویلای لبه ساحل، میتواند بهترین فضا را برای ما در هر جای ممکن ایجاد کند و همینطور ترکیب رنگ‌های سفید و هلویی و یا رنگ‌های صورتی میتواند انتخاب مناسبی جهت ترکیب این رنگ‌ها شود.

دکوراسیون رنگ کرم

رنگ کرمی یک نوع رنگ کلاسیک در دکوراسیون محسوب میشود که با ایجاد یک تم کرمی در دکوراسیون  شما میتوانید جزییات عناصر تزیینی خود را نیز به نمایش بگذارید ، این تنالیته به راحتی با تم ها رنگی دیگر شما همخوانی پیدا میکند.

 استفاده از رنگ کرمی در دکوراسیون رنگ کرم و در همه جای فضای خانه میتواند مورد استفاده باشد از شروع فضای ورودی گرفته  تا فضای نیشمن ، آشپزخانه و اتاق خواب ها ادامه داشته باشد.

طراحان برای ایجاد فضایی دلنشین عموما از این رنگ استفاده میکنند، استفاده از رنگ کرمی علاوه براینکه باعث روشن تر نشان دادن فضای شما میشود همین طور باعث برجسته نشان دادن دیگر جزییات تزیینی و بزرگ نشان دادن فضای شما میشود.

دکوراسیون رنگ کرم

انتخاب این رنگ بری فضاهای پر رفت و آمد به دلیل کم تر نشان دادن دوده و کثیفی میتواند مناسب باشد مانند فضای راهرو ها قرنیز ها و یا دیوارهای آشپزخانه.

این رنگ علاوه بر مدرن بودن و بیشتر از هر نوع رنگ سفیدی قابل احساس تر میباشد و نوعی رنگ خنثی تمیز که از هر نظر جزوء بهترین انتخاب‌ها برای دکوراسیون داخلی محسوب میشود.

استفاده از این رنگ مطبوع که علاوه بر احساس ارامش باعث ایجاد گرما و عمق فضای داخلی  میشود که همان قدر که استفاده از آن در سبک خانه های مدرن کاربردی میباشد در یک خانه ی سنتی و قدیمی نیز به خوبی میتواند با بافت خانه تطابق پیدا کند.

دکوراسیون رنگ کرم
دکوراسیون رنگ کرم
دکوراسیون رنگ کرم
دکوراسیون رنگ کرم