ایده سبک دکوراسیون آرت دکو ابتدا در دهه 1920 در سراسر ایالات متحده و در سرتاسر اروپا به عنوان سبک تعریف کننده زمان شکوفا شد و در زمان خود به عنوان یکی از جالب ترین سبک‌های قرن تبدیل شد و امروزه محبوبیت این سبک همچنان رواج دارد.

این سبک در سال 1925 در امریکا معرفی شد و به اوج خود رسید، الهام بخش بسیاری از هنر دوستان و طراحان قرار گرفت و در آخر با تسلط این سبک بر تمام جهان به عنوان سبک اصلی طراحان قرار گرفت.

و اما امروزه استفاده از این سبک برای داشتن دکوراسیون شیک و مدرن با استفاده از سبک آرت دکو در کنار رنگ های غنی آن را به یک دکوراسیون ایده آل برای شما تبدیل میکند.

الگوی آرت دکو میتواند در هر فضای به خوبی جای بگیرد و با اضافه کردن عناصر دیگر این الگو را به نمایش گذاشت.

نمایش آثار هنری درکنار مبلمان آرت دکو

با نصب طرح‌های برجسته و نقاشی، مجسمه‌های تزیینی و لامپ‌های تزیینی رومیزی برای به نمایش گذاشتن، استفاده از این عناصر به غنی سازی و تاکید بر دکوراسیون ما کمک میکند، آمیختن این طرح‌ها و سبک‌ها بر به نمایش گذاشتن این ایده در دکوراسیون آرت دکو تاثیر خود را دارد.

آثار هنری دکوراسیون آرت دکو

نوسازی خانه با ایده دکوراسیون آرت دکو

به دلیل اینکه ظاهر آرت دکو مجلل است به این معنا نمی باشد که شما نمیتوانید از سبک‌های ارزان این نوع دکوراسیون استفاده کنید، همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این ایده تنها برای سبک خانه‌های قدیمی نمیباشد بلکه با استفاده از ایده‌های خلاقانه در کنار این دکوراسیون میتوانید، دکوراسیون امروزی و مدرنی را برای خود خلق کنید.

اگر شما مبلمان خود را با بودجه محدود در نظر گرفته‌اید باید با عناصر مدرن دیگر این دکوراسیون را برای خود خلق کنید.

نوسازی خانه با سبک دکوراسیون آرت دکو

متریال مبلمان آرت دکو

در گذشته با استفاده از چوب‌های سختی مانند افرا، گردو و آبنوس که سختی زیادی دارند استفاده میشود اما امروزه مواد به کار رفته از چوب‌های نخل و کالا ماندر میباشد.

مبل دکوراسیون آرت دکو
مبل دکوراسیون آرت دکو
دکوراسیون آرت دکو
دکوراسیون آرت دکو
دکوراسیون آرت دکو
دکوراسیون آرت دکو
دکوراسیون آرت دکو