ایده استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون و عناصر و سبک خانه میتواند سازگار باشد و با رنگ های روشن و یا تیره متالیک به خوبی هماهنگ میشود.

استفاده از این رنگ به  جای رنگ های بی روح کیلینیکی  و به عنوان یک رنگ پایه  در سالن نیشمن میتواند گزینه مناسبی برای محیط ما باشد و به خوبی میتواند با سایر عناصر دیگر در خانه ترکیب شود و حس و حال دلچسبی را برای شما در محیط خانه به وجود آورد.

دکوراسیون سبز نعنایی

ویژگی رنگ سبز نعنایی

رنگ سبز نعنایی جزوء رنگ های طبیعی آرامش میباشد که  به راحتی با رنگ های متالیک ترکیب میشود و در عین فضای خانه ی شما را به یک محیط دنج و مدرن تبدیل میکند.

رنگ سبز نعنایی در کف

استفاده از یک فرش با رنگ نعنایی،فضای شما را بزرگتر ،روشن و مجلل تر نشان میدهد و در این صورت برای انتخاب رنگ مبلمان هم میتوانید از رنگ های روشن و یا رنگ های آلبالویی و خاکستری استفاده کنید.

دکوراسیون سبز نعنایی
دکوراسیون سبز نعنایی

استفاده از رنگ سبزنعنایی در دیوارهای دکوراسیون سبز نعنایی

استفاد از رنگ سبز نعنایی به دلیل خنثی بودن آن، علاوه بر منحصر به فرد بودن ، دیوار های تمیز را همیشه برای ما به نمایش میگذارد، زیرا رنگ این دیوار نسبت به رنگ های سفید و روشن کثیفی را کم تر به نمایش میگذارد و همینطور استفاده از کاغذ دیواری های با این سبک رنگ و طرح.

طبق گفته طراحان داخلی، رنگ سبز با ترکیب مبلمان کرم رنگ و یا از همین قبیل رنگ های روشن نه تنها یک دکوراسیون شیک و مدرن را به فضای ما میدهد بلکه تا سال ها از مد خارج نمیشود، چون این رنگ به دلیل خنثی بودن نسبت به رنگ های دیگر احساس کمتری را بر می انگیزد.

دکوراسیون سبز نعنایی

دکوراسیون سبز نعنایی
دکوراسیون سبز نعنایی
دکوراسیون نعنایی
دکوراسیون سبز نعنایی
دکوراسیون سبز نعنایی

دکوراسیون داخلی