زیباترین کمد دیواری های جهان

امروزه یکی از مهم ترین مواردی که در دکوراسیون اتاق‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کند، کمد دیواری است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که به فکر بازسازی خانه خود هستید، جای سوال باشد که چگونه می‌توان یک اتاق را از صفر تا صد تغییر داد؟! بهترین راه حل برای سوال شما، تغییر کمد دیواری اتاق است؛ چرا که علاوه بر شکل فیزیکی کمدهایتان می توانید با رنگ و طرحی که به آن‌ها می‌زنید، به راحتی فضا را تغییر دهید. حال باید گفت که در انتخاب کمد دیواری و رنگ و طرح آن برای این که منحصر به فرد ترین را داشته باشید، باید با یک مشاور و متخصص طراحی دکوراسیون مشورت کنید تا به تراوشات ذهنی شما رنگ و لعاب ببخشد. با ما همراه باشید.

کلوزت روم و کمد دیواری زیبا و خاص و شیک

ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های یک کمد دیواری خوب و استاندارد

جنس کمد دیواری

کمد دیواری‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته شده اند. یکی از مواردی که باید در نصب و ساخت کمد دیواری توجه کنید، جنس مرغوب آن است؛ چرا که اگر جنس مواد استفاده شده در کمد دیواری خوب و مرغوب باشد به راحتی می توانید تا چندین سال استفاده کنید. بهترین جنسی که همه در ساخت کمد دیواری‌هایشان استفاده می‌کنند، چوب است! در ادامه به توضیح این مورد می پردازیم.
اگر به دنبال جنسی هستید که تا سال‌ها با خیال راحت از آن استفاده کنید، چوب درخت گردو است که رنگ ثابت و بدون تغییر آن گزینه روی میز بسیاری از مالکان است. اگر وسایل و چیدمان اتاقتان به صورتی است که سبکی ظریف است، پیشنهاد ما چوب درخت گیلاس است که رنگ روشن آن می تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای یکسان کردن رنگ کمد دیواری با وسایل و دکوراسیون با رنگ روشن شما باشد. مورد بعدی در معرفی جنس کمد دیواری، چوب درخت بلوط است که ویژگی بارز آن علاوه بر مقاومت زبان زدش، طیف رنگ‌های فراوانی است که می‌تواند دست شما را در انتخاب به شدت باز بگذارد. البته اگر دوست ندارید از جنس چوب طبیعی استفاده کنید، می‌توانید از کمد دیواری‌هایی با جنس چوب مصنوعی مثل ممبران و ام دی اف و… استفاده کنید. ناگفته نماند که بین چوب‌های مصنوعی، ام دی اف پر فروش ترین نوع است. برای دکوراسیون و چیدمان زیباتر می‌توانید درب‌های کمددیواری را از جنس‌های دیگر مثل شیشه و… بهره بگیرید.

کمد دیواری طوسی و مشکی

انواع سبک کمد دیواری

کمد دیواری کلاسیک

کلاسیک یکی از سبک‌هایی است که مخصوص طرفداران دکوراسیون پر نقش و نگار است. اگر خانه شما سبک دکوراسیون پر نقش و نگار و شلوغ را به خود می‌پذیرد، بی شک سبک کلاسیک بهترین انتخاب است؛ چرا که از کابینت‌ها گرفته تا کمد دیواری‌های اتاقتان می‌توانند به راحتی این سبک را در خود جای دهند و نمایی زیبا را برای میهمانان شما به نمایش بگذارند. در انتخاب دکوراسیون کمد دیواری نیز می‌توانید سبک کلاسیک را انتخاب کرده و نقش و خط و خطوط زیبای روی درب و دیواره‌های آن فضایی مجلل و با شکوه را به شما هدیه دهد.

کمد دیواری کلاسیک و سنتی

کمد دیواری مدرن

به جرأت می‌توان گفت که پر طرفدارترین سبک کمد دیواری در دکوراسیون های جدید، سبک مدرن است. این مدل کمد دیواری‌ها در عین سادگی زیبایی دارند که هر کسی را به سمت خود جذب می‌کنند. علاوه بر این می توانید رنگ های مات و براق منحصر به فردی را متناسب با دکوراسیون اتاق خود برای کمددیواری‌های سبک مدرن انتخاب کنید.

کمد دیواری درب خطی مدرن

انواع کمد دیواری بر حسب درب

بعد از انتخاب جنس و سبک کمد دیواری، مهم ترین موردی که در دکوراسیون اصلی اتاق شما نقش دارد، درب کمد دیواری است. دو نوع درب برای این مورد وجود دارد؛ درب ریلی و درب لولایی که هریک زیبایی خاص خودش را دارد. البته ناگفته نماند که نوع دربی که انتخاب می‌کنید، تا حد زیادی بسته به فضای اتاق شما دارد؛ برای مثال اگر فضا اتاق شما به گونه ای است که جلوی درب کمد دیواری فضای زیادی وجود ندارد و می‌خواهید باز تر باشد، می توانید از درب ریلی استفاده کنید که فضای جلویی کمد دیواری کامل در اختیارتان باشد ولی چنان چه فضای کافی خوبی دارید، درب‌های لولایی نیز می توانند در رنگ و طرح های مختلف فضایی منحصر به فرد را در اتاق خلق کنند!‌

کمد دیواری شیشه ای و دکوراتیو
از مواردی که می توانید روی آن فکر کنید و جزو اکسسوری تزپینی کمدهایتان به شمار روند، دستگیره‌های درب لولایی است. شما می توانید در رنگ و مدل‌های مختلف و البته بسته به سبک انتخابی اتاق و خانه، این مورد را تهیه کنید. ناگفته نماند که درب‌های ریلی امروزه جزو پرفروش ترین و جدیدترین درب‌ها می‌باشند که حتی اگر فضای اتاق بزرگی داشته باشید، می‌توانید از فضایی که برای درب چشم پوشی می‌کنید برای چیدمان دیگر وسایلتان استفاده کنید.

کمد دیواری مشکی و تیره

حال به صورت کلی با کمد دیواری آشنا شدیم و فهمیدیم که برای نصب کمددیواری در اتاق ها باید به جنس، نوع درب و رنگ آن‌ها دقت نمود تا اتاقی شیک و زیبا را داشته باشیم. نکته آخر که باید به آن اشاره کنیم، مشاوره با متخصصین این کار است؛ چرا که اگر شما طرح خاصی مد نظر داشته باشید به راحتی می‌توانید با صحبت کردن با افراد متخصص رنگ و لعاب دیگری به دکوراسیون خود ببخشید. پرهام دکور با سابقه ای درخشان در اجرای دکوراسیون‌های خاص و زیبا می‌تواند درخواست‌های شما را به بهترین نحو ممکن اجرا کند و تا چندین سال زیبایی‌های اتاق خود را به نمایش بگذارید. برای این کار تنها کافی است تا با شماره‌های زیر تماس بگیرید و با مشاوره رایگان، این سابقه را از نزدیک مشاهده کنید!

کمد دیواری از مهم ترین مکان های یک اتاق و یا خانه است که میتواند تمام بهم ریختگی و یا آشفتگی یه منزل را تبدیل به یک مکان لوکس و زیبا کند.

اگر در انتخاب مکان و نوع کمددیواری خود دقت لازم را بخرج دهید ممکن است بتوانید فضای زیادی را برای نگهداری از وسائل منزل خود بدست بیاورید که بلااستفاده مانده باشد.

به طور کلی کمد دیواری هارا میتوان در نوع و کیفیت متریال استفاده شده و رنگبندی آنها به انواع مختلف تقسیم بندی کرد. که تقریبا میتوان گفت تمام این انتخاب بستگی به بودجه مدنظر شما دارند که برای اطلاع از قیمت کمد دیواری نیز میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

شما فقط کافیست از بین مدل های موجود در فروشگاه مدنظرتان مدل دلخواه را انتخاب کنید و منتظر تکمیل ساخت سفارش شما و نصب یا بازسازی کمددیواری خود بمانید.

ایده طراحی کمددیواری اتاق خواب

نکات مهم در خرید کمد دیواری

در هنگام خرید کمددیواری پارامتر های زیادی وجود دارد که درادامه با چندین مورد از آنها آشنا میشوید:

1- انتخاب درب کمد دیواری و نوع دستگیره های درب

2- توجه به ظاهر اتاق و انتخاب تم مناسب با فضا

3- متریال مورد استفاده در طرح سفارشی

4- میزان فضایی که از آن استفاده میکنید

5- اندازه و استایل کمد دیواری

6- انتخاب نوع کمددیواری (کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و …)

 

طراحی زیبای اتاق خواب با پنجره

جنس کمد دیواری

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید جنس کمد است.

کمدهای دیواری از نظر جنس در دسته‌بندی متنوعی تولید می‌شوند که هر کدام مزایا، معایب و قیمت مخصوص به خود را دارند.

شما باید با توجه به ابعاد، موقعیت جغرافیایی، بودجه و سلیقه‌ای که دارید، جنس کمد را انتخاب کنید.

ممکن است برای خانه‌ی شما کمد دیواری ممبران بهتر از کمد دیواری ام دی اف باشد. این مورد را با مشورت افراد متخصص بازسازی و بازطراحی ساختمان هم می‌توانید متوجه شوید.

جنس کمد دیواری

سبک کمد دیواری

درست است که کمد دیواری به جذاب‌تر و منظم‌تر جلوه دادن اتاق پذیرایی یا سایر اتاق‌های خانه کمک می‌کند اما از نظر سبک طراحی باید با آنها همسو باشد.

به عنوان مثال اگر معماری و گچکاری خانه شما سبک مدرن است، بهتر است کمدهای دیواری را هم به سبک مدرن طراحی کنید.

ابعاد و اندازه کمد دیواری

نکته مهم دیگری که در انتخاب کمدهای دیواری دخیل است، اندازه کمد است.

کمد را برای کدام بخش از خانه می‌خواهید؟

باید ابعادفضایی که قصد دارید کمد دیواری اتاق را در آن قرار دهید در نظر داشته باشید.

به هیچ وجه با خرید کمدهای دیواری بزرگ، فضای اتاق خود را کوچک نکنید!

به عنوان مثال، کمد دیواری اتاق لباس باید حدود 60 – 70 سانتی‌متر عمق داشته باشد تا بتوان لباس‌ها را درون آن آویزان کرد.

در حالت ایده‌آل، قفسه‌ها باید تقریبا 30 سانتی‌متر از یکدیگر فاصله داشته باشند تا فضای کافی برای قرار دادن لباس‌های تا شده وجود داشته باشد.

بنابراین حتما فضای مناسبی برای کمد در نظر بگیرید.

کمد دیواری قهوه ای برای لباس و لوازم ضروری

نوع درب کمد دیواری

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در هنگام انتخاب کمد دیواری باید حتما به آن توجه کرد، نوع درب کمد است.

در ادامه به طور مفصل به معرفی انواع مدل کمد دیواری از نظر نوع درب بازشو می‌پردازیم اما در این بخش خوب است بدانید که خرید کمدی که درب آن فضای رفت و آمد شما را مسدود می‌کند یک اشتباه محاسباتی بزرگ خواهد بود.

پس بیشتر به این موضوع دقت کنید.

رنگ و طرح کمددیواری

کمد دیواری سفید، کمد دیواری مشکی و کمد دیواری طوسی محبوب‌ترین رنگ‌ها در ایران هستند.

البته اگر سلیقه‌ای متفاوت دارید می‌توانید رنگ‌های کرم، رنگ چوب، شکلاتی، قرمز یا رنگ‌های دیگر را هم انتخاب کنید.

اما آنچه مسلم است این است که رنگ کمدهای دیواری باید با سبک معماری و تم رنگی اتاق هماهنگی داشته باشد.

رنگبندی زیبای کمددیواری، ترکیب رنگ سفید و کرم و مشکی

انواع کمد دیواری از لحاظ جنس

اتاق خوابی با کفپوش چوبی براق و انواع کمد دیواری های‍گلاس با فریم قهوه‌ای و درب های کرم رنگ
در گام دوم، پس از شناخت مهم‌ترین پارامترهای انتخاب کمد، به یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها می‌رسیم.

جنس‌های مختلف کمد. در بازار ایران کمدهای دیواری در جنس‌های متنوعی تولید می‌شوند که عبارت‌اند از:

کمد دیواری ام دی اف
کمد دیواری های گلاس
کمد دیواری ممبران
کمد دیواری فلزی
کمدی دیواری چوب
کمد دیواری انزو
کمد دیواری ملامینه
کمد دیواری پلی اورتان
کمد دیواری پی وی سی
در ادامه به معرفی یک‌یک این جنس کمدهای دیواری می‌پردازیم.

بررسی انواع کمد دیواری زیبا مدرن کلاسیک و نئوکلاسیک

کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری ام دی اف بسیار کاربردی و محبوب است.

چنانچه قصد دارید بخش زیادی از دیوار اتاق را بپوشانید، می‌توانید انتخاب کمد دیواری ام دی اف را در اولویت قرار دهید.

یکی از دلایل محبوبیت کمد دیواری ام دی اف این است که انتخاب انواع طرح و رنگ کمد دیواری ام دی اف امری آسان است و با سایر اکسسوری‌های موجود در منزل شما ست خواهد شد.

به این ترتیب خرید این نوع کمد دیواری دکوراسیونی شیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کمد دیواری ام دی اف؛ کمد دیواری مدرن، کمد دیواری کلاسیک

مزایا:

تنوع بسیار بالای طرح و رنگ
قیمت نسبتا ارزان
در دسترس بودن در تمام نقاط ایران

معایب:

حساسیت در برابر رطوبت و دمای بالا
تغییر رنگ در گذر زمان
حساسیت در برابر ضربه و خط و خش


کمد دیواری های گلاس

نوع دیگری از کمدهای دیواری که طرفداران زیادی هم دارد، کمد های گلاس است.

مغز اصلی این کمد از چوب ام دی اف ساخته شده ولی روکشی از جنس پلکسی گلاس روی آن کشیده شده تا مقاومت چوب را افزایش دهد.

شفافیت کمدهای هایگلاس خیلی بیشتر از کمدهای ام دی اف است.

زیباترین کمد دیواری های گلس | کمد دیواری های گلاس ، انواع کمد دیواری شیک، کمد دیواری ریلی

مزایا:

زیبایی بیشتر نسبت به ام دی اف
تنوع طرح و رنگ
قیمت نسبتا ارزان

معایب:
حساسیت در برابر ضربه و خط و خش
حساسیت در برابر رطوبت


کمد دیواری ممبران

ممبران یا وکیوم نوع دیگری از کمدهای دیواری هستند که به دلیل شکل ظاهری و کیفیت بالایی که دارند، محوبیت خوبی بدست آورده‌اند.

این نوع کمدها با مغزی ام دی اف و روکش PVC وکیوم تولید می‌شوند و به همین دلیل در برابر فشار، ضربه و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

کابینت های ممبران | متد های روز دنیا برای نصب کابینت ممبران | کمد دیواری ممبران، کمد دیواری ام دی اف، کمد دیواری جا رختخوابی

مزایا:

طول عمر بالا
مقاوم در برابر رطوبت
طرح و رنگ متنوع
مناسب سبک‌های کلاسیک و مدرن

معایب:

قیمت نسبتا بالا
حساسیت نسبت به نور و حرارت
طراحی سخت بخاطر برجستگی‌های روی آن


کمد دیواری فلزی

یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کمد که در گذشته طرفداران بیشتری داشت، کمدهای فلزی هستند.

این نوع کمد امروزه به دلیل قیمت بالا، حساسیت در برابر رطوبت و تنوع کمتری که دارد طرفداران قدیمی خود را از دست داده است.

این روزها بیشتر از کمدهایی که چهارچوب اصلی آنها فلز به کار رفته باشد و در ترکیب با چوب طراحی شود استفاده می‌شود.

کمد دیواری آهن و شیشه، ترکیب آهن و شیشه در کمد دیواری | کمد دیواری فلزی، کمد دیواری بزرگ، کمد دیواری رختخواب و لباس

مزایا:

طول عمر زیاد
مقاومت در برابر ضربه و خط و خش

معایب:

حساس در برابر رطوبت
تنوع کم
قیمت بالا
وزن زیاد


کمد دیواری چوب طبیعی

افرادی که دوست دارند همه چیز خانه از مواد طبیعی انتخاب شود، قطعا کمد دیواری را هم از نوع چوب طبیعی ترجیح می‌دهند.

این مدل کمد دیواری به دلیل استفاده از چوب درختان در ساخت آن، قیمتی به مراتب بالاتر از سایر مدل‌ها دارد.

کیفیت و طول عمر این نوع کمدها بسیار بالاست و می‌توانید به عنوان یک گنجینه‌ی ارزشمند روی آن حساب کنید.

بازسازی کمددیواری چوبی | کمد دیواری چوب طبیعی، طراحي داخل كمد ديواری، طراحی کمد لباس دیواری

مزایا:

طول عمر بالا
مقاومت در برابر رطوبت و ضربه
زیبایی بی‌نظیر

معایب:

قیمت بالا


کمد دیواری انزو

یکی دیگر از مدل کمدهای دیواری موجود در بازار، کمد انزو یا پولیشی است.

این مدل کمدها با مغزی چوب ام دی اف ساخته می‌شوند ولی لایه‌ای به ضخامت حدود 3 میلی‌متر از رنگ پولیش روی آنها کشیده می‌شود تا مقاومت و طول عمر کمد افزایش پیدا کند.

کابینت انزو و انواع آن | کمد دیواری انزو، کمد دیواری ساده، کمد دیواری پیش ساخته

مزایا:

رنگ براق و شفاف
استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش
مقاوم در برابر رطوبت

معایب:

فرایند ساخت دشوار
قیمت بالا
تنوع محدود


کمد دیواری ملامینه

یکی از ارزان‌ترین و بهترین مدل کمد دیواری‌هایی که می‌توانید برای خانه خود سفارش دهید، کمدهای ملامینه هستند.

این کمدها در سال‌های اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند که دلیل اصلی آن، قیمت مناسب کمد است.

کمدهای ملامینه مغزی نئوپان خام دارند که روکشی از ملامین روی آن کشیده می‌شود تا از نئوپان محافظت کند.

کمد دیواری ملامینه | کمد دیواری ملامینه، کمد دیواری آماده، کمد دیواری قهوه ای

مزایا:

قیمت بسیار مناسب
تنوع نسبتا بالا
نگهداری راحت

معایب:

حساس در برابر رطوبت
طول عمر نسبتا کم


کمد دیواری پلی اورتان

یکی دیگر از کمدهای دیواری با پایه‌ی چوب، کمدهای پلی اورتان هستند. این نوع کمدها هم از مغزی چوب ام دی اف ساخته می‌شوند ولی روکشی از پلی اورتان روی چوب کشیده می‌شود تا مقاومت آن را بیشتر کند.

پلی اورتان از چوب در برابر رطوبت و تغییر رنگ محافظت می‌کند.

کمد دیواری پلی اورتان| کمد دیواری با روکش پلی اورتن

مزایا:

مقاوم در برابر آب و رطوبت
مقاوم در برابر ضربه و خراشیدگی
طول عمر بالا

معایب:

قیمت نسبتا بالا
تنوع کم


کمد دیواری پی وی سی PVC

اگر دنبال کمد دیواری ضدآب و ضدرطوبت هستید، بهترین انتخاب، کمد دیواری PVC است.

این نوع کمدها تنوع خیلی زیادی ندارند اما به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، برای شهرها یا مناطقی که رطوبت بالا داشته باشند مناسب هستند.

کمد دیواری پی وی سی PVC

مزایا:

مقاوم در برابر آب و رطوبت
طول عمر بالا
وزن سبک

معایب:

قیمت نسبتا بالا
تنوع کم



انواع کمد دیواری از لحاظ نوع بازشو

انواع کمد دیواری با درب سفید روی دیوارپوش چوبی در اتاقی خوابی با تخت دو نفره سفید
درب کمد دیواری، نقش بسیار ویژه‌ای در زیبایی و ظرافت کمد دیواری، بهبود کارایی و سهولت استفاده از آن دارد؛ به همین دلیل بسیار مهم است با انواع آن آشنا شده و با توجه به مزایا و معایب آن، یک انتخاب درست داشته باشید. کمدهای دیواری از لحاظ نوع بازشو به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری لولایی (ساده)

کمد دیواری بدون درب

کمد دیواری آکاردئونی یا تاشو

در ادامه هرکدام از این مدل کمدهای دیواری را معرفی می‌کنیم.

کمد دیواری ریلی

اگر فضای کمی در اتاق دارید و نمی‌خواهید با باز کردن درب کمد، فضای رفت و آمد مسدود شود، کمدهای دیواری با درب ریلی بهترین انتخاب هستند.

درب این کمدها روی هم قرار می‌گیرد و در برخی از مدل‌ها درب‌ها به داخل دیوار می‌رود. کمدهای ریلی تنوع بسیار بالایی دارند

کمد دیواری ریلی و انواع آن


کمد دیواری لولایی (ساده)

قدیمی‌ترین مدل درب برای کمدهای دیواری، کمدهایی با درب لولایی یا ساده است.

این مدل کمدها قیمت ارزان‌تری دارند و مشکل آنها این است که فضایی برای باز شدن درب کمد اشغال می‌کنند.

ایده طراحی کمد دیواری لولایی ساده


کمد دیواری بدون درب

کمدهایی هم هستند که دربی برای آنها تعبیه نمی‌شود. این مدل کمدها اغلب در اتاق پذیرایی قرار داده می‌شوند تا لوازم تزئینی را در آن قرار دهند.

البته کمدهای بدون دربی هم برای اتاق خواب طراحی می‌شوند که می‌توان لباس‌ها را در آن آویزان کرد.

کمد دیواری بدون درب


کمد دیواری آکاردئونی یا تاشو

درب‌های تاشو از چندین قسمت تشکیل می‌شوند که امکان تاخوردن در را فراهم می‌کنند.

این درب‌ها چندان محبوب نیستند و کاربرد کمتری نیز دارند.

کمد دیواری تاشو



انواع کمد دیواری از لحاظ سبک

همانطور که در ابتدای این متن هم گفتیم، توجه به سبک طراحی کمد دیواری بسیار مهم است.

در ادامه مهم‌ترین سبک‌های کمد دیواری که در ایران ساخته می‌شوند را معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

کمد دیواری مدرن

خانه‌هایی که از معماری مدرن در ساخت آنها استفاده شده، باید کمدهای مدرن هم داشته باشند. ویژگی اصلی کمدهای مدرن، ساده بودن آنهاست.

این کمدها اغلب برجستگی بیش از حد ندارند و رنگ‌های زیادی روی بدنه‌ی آنها استفاده نمی‌شود.

کمدهای مدرن را می‌توان در اتاق خواب و پذیرایی مورد استفاده قرار داد. کمد دیواری‌های معلق نمونه‌ای از کمدهای مدرن هستند.

کمد دیواری مدرن


کمد دیواری کلاسیک

اگر سبک گچکاری و دکوراسیون اتاق خواب شما از نوع کلاسیک است، بهترین گزینه کمدهای کلاسیک هستند.

این کمدها برجستگی‌ها و طرح‌های خاصی دارند که کاملا با گچکاری اتاق شما هماهنگ می‌شوند. می‌توانید کمد دیواری کلاسیک را در اتاق پذیرایی هم استفاده کنید.

کمد دیواری کلاسیک


کمد دیواری نئوکلاسیک

یکی از زیباترین کمد دیواری هایی که این روزها در بازار ایران فروش بسیار بالایی دارد، کمدهای نئوکلاسیک است.

این مدل کمدها ته چهره‌ای از کمد کلاسیک را دارند اما از جزئیات و پرداخت‌های کمتری روی آنها استفاده شده و به همین دلیل شباهت زیادی به کمدهای مینیمال دارند.

کمدهای نئوکلاسیک خوشبختانه در بازار ایران از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هم در اتاق خواب و هم پذیرایی می‌توان از آنها استفاده کرد.

کمد دیواری نئوکلاسیک


کمد دیواری روستیک

کمد دیواری روستیک، کمد دیواری چوبی
اگر عاشق طبیعت و چوب هستید، کمد دیواری روستیک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

این مدل کمد دیواری کوچک رنگ چوب هستند و حال و هوایی روستایی دارند.

کمددیواری سبک روستیک



15 نمونه از انواع کمدهای دیواری

در ادامه 15 نمونه انواع کمد دیواری را به شما معرفی می‌کنیم تا برای انتخاب ایده بگیرید.

1- کمد دیواری اتاق خواب

بیشتر خریدهای کمد دیواری برای اتاق خواب صورت می‌گیرد.

به همین منظور چند نمونه کمد دیواری مخصوص اتاق خواب را به شما معرفی می‌کنیم.


2- کمد دیواری اطراف پنجره

اگر فضای خالی در اطراف پنجره اتاق خود دارید، می‌توانید این مدل از انواع کمد دیواری را در اتاق خود داشته باشید و در فضای آن صرفه‌جویی کنید.


3- کمد دیواری پذیرایی

اتاق پذیرایی مرکز خانه است. در این اتاق قرار است تمام اعضای خانواده به دور هم جمع ‌شوند و با یکدیگر ملاقات می‌کنند. در واقع محلی برای میهمانان، مهمانی و انواع مجالس است.

اکثرا افراد سعی دارند تا آن را به روشی مدرن، راحت و جذاب طراحی کنند. بنابراین به وسایل و مبلمان‌های کاربردی، راحت و شیک نیاز خواهد بود.


4- کمد دیواری کنجی

اگر اتاق پذیرایی شما کوچک است و می‌خواهید در آن از کمد دیواری استفاده کنید، بهترین راه حل خرید مدل گوشه‌ای یا کنجی است.

برای قرار دادن محتویات و وسایل خود در آن نیز از گوشه اتاق استفاده می‌کنید و اگر مدل مستطیلی استاندارد را انتخاب کنید درب آن هم به راحتی بسته خواهد شد.


5- کمد اتاق کودک

اگر خانه خود را اجاره کرده‌اید و هیچ کمد داخلی یا توکار ندارد، بنابراین در بین انواع کمد دیواری نوع غیر متصل آن برای اتاق کودک شما ایده‌آل است.

همانطور که از نام‌شان پیدا است، این کمدها به دیوار متصل نیستند و می‌توانند به طور مستقل مورد استفاده قرار گیرند و مانند کمدهای داخلی یا توکار، عرض آن‌ها بر اساس طراحی متفاوت است.

کمد دیواری اتاق کودک


6- واکین کلوزت

وقتی صحبت از کمدهای لوکس به میان می‌آید، چیزی بهتر از کمدهای واکین کلوزت نیست.

اگر یک اتاق بسیار بزرگ یا یک اتاق اضافی دارید، می‌توانید این نوع را به عنوان گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک و یا اتاق خواب خود در نظر بگیرید.

واکین کلوزت یا کلوزت روم‌ها مانند یک اتاق کوچک هستند و فقط برای قرار دادن لباس، کفش و لوازم جانبی کاربرد دارند.


7- کمد دیواری ال شکل یا کنجی

اتاق کودکی با انواع کمد دیواری ال شکل کرم رنگ، تخت، میز تحریر، مبل و پاف
این نوع از کمد دیواری، استایل زیبایی به اتاق می‌دهند.

اگر فضای کافی برای کمد واکین ندارید اما به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارید، این گزینه مناسب شما است.

مزیت کمد ال شکل این است که می‌توانید عرض آن را به هر اندازه که می‌خواهید افزایش بدهید و بنابراین به اندازه مورد نیاز خود فضای ذخیره‌سازی ایجاد کنید.

به این ترتیب کودک شما می‌تواند اتاق مرتب‌تری داشته باشد.


8- کمد دیواری کشویی

کمدهای کشویی می‌توانند فضای بیشتری برای نگهداری لباس‌ها و سایر لوازم به شما بدهند.

بد نیست روی انتخاب کمدهای کشویی هم فکر کنید. کشو مخفی کمد دیواری هم پیشنهاد خوبی برای شماست.


9- کمد دیواری ایستاده

نمونه‌ای از یک کمد دیواری جادار را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که نقطه مقابل کمد دیواری کمجاست.


10- انواع کمد دیواری

اگر وسایل زیادی دارید شاید بهتر باشد کمدهایی با کشو و درب‌های متعدد را انتخاب کنید.


11- کمد دیواری رختخواب

برای نگهداری از تشک و بالش‌ها، طراحی کمد دیواری متفاوت است.

حتما وقتی سفارش ساخت کمد دیواری می‌دهید مشخص کنید که آیا می‌خواهید از آن برای نگهداری از رختخواب هم استفاده کنید یا خیر.


12- کمد دیواری آینه دار

آینه‌ها یکی از اجزای مهم انواع کمد دیواری هستند.

با وجود آینه نه تنها قبل از خروج از منزل ظاهر خود را بررسی می‌کنید، بلکه وسیله مناسبی برای عکس گرفتن نیز هستند.


13- انواع کمد دیواری

اگر اتاق کوچکی دارید یا فضای آن کم است، با استفاده از کمد دیواری آینه‌دار به عنوان یک ایده دکوراسیون داخلی اتاق، می‌توانید اتاق خود را بزرگتر جلوه دهید.


14- کمد دیواری آینه دار

با انتخاب آینه مناسب نه تنها تمام نیازهای فضای شما را برطرف می‌کنید، بلکه با انعکاس نور، اتاق شما را روشن‌تر خواهد کرد.


15- کمد دیواری تخت خواب شو

اگر فضای اتاق شما کوچک و محدود است، می‌توانید از فضاهای خالی اطراف تخت کمک بگیرید و یا از تخت تاشو دیواری استفاده کنید.

هدبورد تختخواب خود را به دلخواه سفارشی کنید و در اطراف آن کمدهای دیواری قرار دهید. با این کار هم فضایی برای ذخیره‌سازی وسایل و لباس‌های خود دارید و هم در فضای اتاق خواب کوچک خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

کمد دیواری تخت خواب شو

سخن پایانی

ما در این مطلب تلاش کردیم شما را با انواع کمد دیواری برای اتاق کودک، اتاق پذیرایی و اتاق خواب آشنا کنیم.

همان طور که می‌دانید کمد دیواری به اندازه سایر وسایل خانه مهم است.

در حقیقت کمد دیواری مهمترین وسیله در اتاق خواب‌ها هستند، زیرا هم در زیبایی و هم عملکرد نقش موثری ایفا می‌کند که در بازسازی منزل هم بسیار مورد توجه قرار میگیرد.

برای مشاهده مدل های بیشتر نیز میتوانید به صفحه اینستاگرام پرهام دکور مراجعه کنید.

شما با سپردن کمد دیواری خود به تیم متخصص و مجرب پرهام دکور میتوانید فقط با انتخاب مدل کار را به تیم ما سپرده و خیالی راحت اتاق تغییر یافته خود را تحویل بگیرید.

برای ثبت سفارش مشاوره و بازدید از منزل میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید