کابینت مدرن هایگلس

با عوض شدن سبک زندگی و فضای کوچیک آپارتمانی درشهرها فضای کمتری درآپارتمان ها برای فضای آشپزخونه در نظر گرفته شده بامن همراه بشید تا نکات بسیار مهم کابردی برای طراحی آشپزخونه آپارتمان کوچیک بهتون بگم.

یکی از عوامل مهم برای استفاده بهینه از فضای اشپزخونه استفاده حداکثری از فضای آشپزخونه در کنار استفاده راحت از امکانات آشپزخونه هست به عنوان مثال یرای استفاده از گاز و ابچکان حتما از اصل روبرو بودند بهرمند بشید تا فضای کاربردی هنگام آشپزی داشته باشید.

کابینت اشپزخونه 8متری_ مدرن

نمونه های کابینت آشپزخونه کوچیک

 

خب برای اینکه توی ذهنتون قبل از شروع دیزاین اشپزخونه تون یک تصویر واضح از طرح و سبک داشته باشید باهم بریم چندتا از نمونه های کابینت اشپزخونه که پرهام کور طراحی و اجرا کرده رو ببینیم.

کابینت مدرن طوسی وچوب پرهام دکور آشپزخونه کم جا
کابینت مدرن طوسی و طرح چوب

اگه علاقه به سبک طوسی و چوب داردید میتونداز ترکیب رنگ این مدل استفاده کنید ولی پینشهاد میشه حتما در اشپزخونه های کوچیک از زنگ های روشن استفاده کنید.

کابینت نئو کلاسیک _ پرهام دکور آشپزخونه کم جا
کابینت نئو کلاسیک

سبک نئوکلاسیک و صفحه سنگ طبیعی یکی از جذابیت های کابینت های نئوکلاسیک هست که پایه این سبک از کلاسیک اومده توی فضاهایی با مساحت کم نئوکلاسیک خیلی فضای جذابی ایجاد میکنه.

 

استفاده از شلف در آشپزخونه های کوچیک

شلف دیواری اشپزخونه
شلف دیواری اشپزخونه

یکی از بهترین طراحی ها در اشپزخونه های کم جااستفاده از شلف دیواری برای استفاده بهتر از فضا هستش که در دیزاین آشپزخونه بهترین راه حل ممکن برای استفاده از محیط هست.

استفاده از گاز روی میزی

یکی از بهترین راهکار ها برای استفاده بهنیه از فضای اشپزخونه های کم جا استفاده از گاز روی میزی هست چرا؟ چون میتونید از فضا های خالی زیر گاز به عنوان کشو استفاده کنید.

اگر نمونه های دیگر از طراحی آشپزخونه های کوچک و کم جا رو علاقمند هستید حتما به پیج اینستاگرام پرهام دکور سربزنید.