در خانه های نسبتا بزرگ که دارای پله در داخل ساختمان هستن بی توجهی به زیر پله و دیزاین آن باعث میشود در کل دکوراسیون منزل تاثیر مستقیم بزارد و از جذابیت های این قسمت بی بهره شویم.

از زیر راه پله میتوان برای مقاصد مختلف استفاده کرد مثل انباری – قفسه کتاب – وسایل آشپز خانه و … که در ادامه چند نمونه رو قرار دادیم تا برای طراحی و ایده ازش استفاده کنید.

 

از این فضا هم میتوان به عنوان کمد و کشوهای کوچک مناسب فضا استفاده کرد و هم بعنوان قستمی برای قرار گیری وسایل و لوازم دکوری

 

همانطور که گفته شد میتوان از این فضا برای انباری هم استفاده کرد و با قفسه قفسه کردن و فضا سازی از این محیط استفاده کرد .

 

علاوه بر داخل این فضا میتوان از لحاظ بیرونی و ظاهر بیرونی کار هم طراحی مناسبی انجام داد و با رنگ و فضای خانه متناسب و دیزاین رو انجام داد.

 

یکی دیگر از کارهایی که میتوان انجام داد ایجاد قفسه و قرار گیری لوازمی است که کمتر مورد استفاده قرار میگیرد . مثل وسایل اضافی آشپزخانه مطابق تصویر

 

ایده های مختلف دیگری هم میتوان ارائه کرد مثل قرار دادن لباس و لوازم پوشاک و یا ایجاد جاکفشی تو کار که بسیار مناسب و البته با کارایی بسیار زیاد قرار میگرد.

 

شاید خیلی ها هم علاقه ای ندارن از این فضا بعنوان محیطی برای قرار گیری وسایل خانه استفاده کنند ولی میتوان بعنوان یک بخش خاص و جذاب برای وسایل دکوری و میز کار مورد استفاده قرار گیرد.

 

در هر قسمت از فضای خانه میتوان با خلاقیت و نوآوری یک دکوراسون متفاوت و البته مفید برای منزل طراحی کرد و اجرای آن هم اگر درست و اصولی انجام شود نتیجه شگفت انگیزی حاصل می شود .

 

خواندن تمامی مطالب و مقالات ما

برای داشتن اطلاعات و مشاوره در ضمینه سقف کاذب هم سایت پرهام کناف رو دنبال کنید.