درب پنجره upvc، توری پلیسه و پنجره دوجداره

چه در یک منزل ویلایی زندگی کنید چه در یک واحد آپارتمانی، همواره با مشکلاتی از قبیل گردوغبار، سروصدا و آزار حشرات موزی مواجه خواهید بود. به همین علت در هنگام بازسازی منزل و یا طراحی داخلی، باید به چنین مسائلی دقت کافی داشته باشیم. درب پنجره upvc، توری پلیسه و پنجره دوجداره همگی گزینه‌های رایج و کاربردی هستند که به ما کمک می‌کنند تا از شر چنین مشکلاتی خلاص شویم. برای آشنایی بیشتر با هریک آنها و راهکارهای عملی برای خلاصی ازاین‌قبیل مشکلات، تا انتها با ما همراه باشید.

با ما تماس بگیرید

سیستم‌های درب و پنجره upvc

درب و پنجره‌های upvc اصطلاحی است که در مدل‌های درب و پنجره تولید شده از مواد پی وی سی استفاده می‌شود. وقتی به آن نگاه می‌کنید، می‌بینیم که مخفف پلی وینیل کلراید است و اساساً نوعی پلیمر است که از نمک تولید می‌شود و دارای فرمول شیمیایی منحصر به فردی است. برای ساخت این قبیل درب و پنجره‌ها، پس از اینکه مواد PVC با مواد افزودنی مختلف مخلوط شود، در دمای بالا شکل می‌گیرد و به پلاستیک upvc که می‌شناسیم تبدیل می‌شود. از این پلاستیک در ساخت درب‌های و پنجره‌های یو پی وی سی استفاده می‌شود. ساخت درب و پنجره یو پی وی سی یکی از رایج‌ترین تولیدات به ایران است.

سیستم‌های درب و پنجره یو پی وی سی در کشور ما به‌خصوص در آپارتمان‌ها، خانه‌های مستقل و محل کار بسیار مورداستفاده و دیده می‌شود. تقریباً در هر آپارتمان و خانه‌ای که وارد می‌شوید، در هر محل کار یا اداره، در هر مغازه، رستوران و کافه، ممکن است با سیستم درب و پنجره upvc مواجه شوید. این مدل درب و پنجره به لطف سیستم‌های باز و بسته مفید، ظاهر دلپذیر و زیبایی‌شناسانه و فناوری عایق حرارتی، انتخاب اصلی صنعت ساختمان امروزی برای طراحی شیشه و درب است.

برند های برتر ایران

شما با سفارش پروفیل خود از رادین وین، میتوانید تمام برندهای برتر ایران را سفارش دهید و نهایت کیفیت را مشاهده کنید

قیمت درب و پنجره upvc

قیمت درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به سایز موردنظر ممکن است متفاوت باشد. البته ابعاد در یا پنجره تنها عوامل مؤثر بر قیمت پی وی سی نیستند. قیمت درب و پنجره یو پی وی سی بر حسب مترمربع نیز ممکن است با توجه به سبک و مدل موردنظر متفاوت باشد. در حالی که درب‌ها و پنجره‌های پی وی سی استاندارد مقرون به صرفه‌ترین سازه‌های PVC هستند، سازه‌های با طراحی خاص‌تر ممکن است نیاز به افزایش بودجه داشته باشند. مهم‌ترین عاملی که در ساخت سیستم‌های پی وی سی باید در نظر گرفت، کیفیت و طول عمر متریال مورداستفاده است. شما می‌توانید سالیان سال با خیالی آسوده از سیستم‌های درب و پنجره پی وی سی خود که با سرمایه‌گذاری خوب نصب کرده‌اید استفاده کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.

درب و پنجره دوجداره upvc با پروفیل‌های upvc ساخته شده است که عایق صدا و دما هستند که با توجه به کارآیی مورد نیاز در مکان مورد نظر به شکل‌های مختلفی باز میشوند.

upvc مهمترین ماده برای ساخت در و پنجره upvc می باشد که در واقع حالت نرم پلاستیک با استحکام بالا است. ماده (Upvc) در سال 1912 کشف شد و به تولید رسید که خود از جنس پلیمر pvc  است.

مزایای درب و پنجره دوجداره UPVC

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما
  • عایق در برابر آتش سوزی
  • استحکام و دوام بالا
  • عایق بودن در برابر آلودگی‌های صوتی و گرد و غبار شیشه های دو جداره
  • مقاوم بودن در برابر رطوبت و عدم پوسیدگی حتی بعد از گذشت چند سال
  • نیاز به رنگ آمیزی ندارد بنا به درخواست مشتری یا به رنگ سفید یا رنگ های دیگر تولید میشود.
  • پنجره‌های upvc طوری طراحی شده‌اند که در زمان کثیف شدن بتوان آنها را به راحتی تمیز کرد.

پروفیل های رنگی

انواع پروفیل ها در رنگبندی های متنوع و بسیار زیبا

دودی، نقره ای، طلایی، برنز، رفلکس، آینه ای و مشجر و …

روش های باز شدن پنجره دوجداره upvc

  • حالت ثابت
  • حالت کلنگی
  • از دو طرف باز شو
  • حالت کشویی
  • تک حالته
  • مدل سایبانی
  • حالت فرانسوی

انواع باز شدن درب و پنجره

انواع پنجره UPVC با توجه به نوع باز شدن پنجره

1- پنجره ثابت upvc

یکی از مدل‌های درب و پنجره UPVC پنجره‌های ثابت هستند که منظره‌ی بیرون منزل را به خوبی نشان میدهد و به خوبی نور را به داخل اتاق راه میدهند و بسیار کارآمد هستند. به همین دلیل برای پذیرایی و نشیمن یا خانه‌های که ویو یه منظره‌های زیبا دارند بهترین گزینه است. این پنجره‌ها دارای یک پروفیل و چارچوب بزرگ و باریک هستند.

2- پنجره‌ بازشو upvc

پنجره‌ها بازشو به چند لولا وصل است که موجب حرکت آن میشود و اکثرا به سمت خارج باز می شوند. این پنجره‌ها امکان تهویه هوا و نور مناسب را ارائه داده و منظره‌‌ای چشم نواز و بازدهی عالی‌ از انرژی را به وجود می‌آورند. سرانجام گزینه مناسبی برای اتاق‌های خواب ، اتاق نشیمن، اتاق‌های ناهارخوری و اتاق‌هایی با ویو زیبا هستند.

3- پنجره سایبان upvc

پنجره‌های سایبان از بالا آویزان شده و رو به بالا به سمت بیرون باز و بسته میشوند و اینکار معمولا توسط یک میل لنگ انجام میشود.

از ویژگی‌های این پنجره میتوان جلوگیری از ورود هوای بیرون و عایق دما بودن ، تهویه‌ی مناسب هوا و عبور نور و روشنایی خوب را نام برد. بیشتر مردم از این پنجره‌ها را برای زیرزمین ، حمام یا آشپزخانه در قسمت بالای سینک انتخاب می کنند.

4- پنجره‌های چرخشی یو پی وی سی

با چرخش این پنجره‌ها به اطراف هوا به خوبی تهویه میشود و علاوه بر آن تمیز کردنشان را نیز بسیار آسان می‌کند زیرا به راحتی به سمت بالا و پایین حرکت کرده و میچرخند. هر دو عمل با چرخش یک اهرم فعال می شود ، که تمام حرکت‌های موجود در قاب را کنترل می کند. این پنجره با این سیستم کارایی در رده های بالا از نظر راندمان انرژی ، عایق صدا و امنیت قرار دارد و دارای رتبه‌های تجاری بالایی است. بسیاری از گزینه‌ها ، اندازه‌ها و پیکربندی ها را برای برآورده کردن هر نوع ظاهر و عملکرد مورد نیاز را میتوان طراحی کرد.

5- پنجره آویزان یو پی وی سی

پنجره‌های آویزان در یک جهت عمودی کار می کنند و به صورت آویزان یا دو آویز در می آیند. آنها اغلب در خانه های مزرعه مورد استفاده قرار می گیرند و برای حفظ ظاهری کلاسیک و تهویه مناسب بسیار عالی هستند. این پنجره ها به راحتی و یکپارچه باز می شوند و برای تمیز کردن به آسانی کج می شوند.

6- پنجره کشویی یو پی وی سی

این پنجره‌ها بصورت کشویی در یک جهت افقی حرکت می کند و در دو گزینه کشویی تکی و دوتایی قرار دارد. پنجره های کشویی به راحتی و یکپارچه باز می شوند و به راحتی تمیز می شوند. آنها گزینه ای عالی برای زیرزمین و اتاق خواب هستند.

درب UPVC

در این درب ها نیز از پروفیل UPVC استفاده شده است. از ویژگی های اصلی آنها بهینه سازی انرژی و زیبایی و استقامت بالای درب‌ها  است.

این درب ها دارای طرح ها و شکل های مختلفی هستند که مشتری میتواند با توجه به سلیقه‌ی خود بهترین درب را انتخاب کند.

توری پلیسه

با آمدن گرما نه‌تنها طبیعت زنده می‌شود، بلکه حشرات مزاحم نیز از خواب بیدار می‌شوند و سعی می‌کنند وارد خانه شوند. شما باید پشه بند را روی پنجره‌ها نصب کنید تا از خانه خود در برابر مزاحمان محافظت کنید. توری پلیسه تمامی این مشکلات را از بین می‌برد. بسته به شرایط و ترجیحات شخصی، گزینه‌های مختلفی برای استفاده از محصولات انتخاب شده وجود دارد. در حال حاضر توری پلیسه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار به علت زیبایی و ماندگاری بالا است. مزایای اصلی توری پلیسه عبارت است از:
• مقاومت در برابر تغییر شکل
• هرگونه مقاومت در برابر آب‌وهوا که بر عملکرد محصول تأثیر منفی نمی‌گذارد.
• مقاومت در برابر رطوبت
• محافظت در برابر حشرات، کرک‌های وسایل
• مانع دید فضای بیرون نمی‌شود.
• راحتی و سادگی در نصب و نگهداری
• به طور قابل توجهی از ورود ذرات ریز مانند گردوغبار توسط باد جلوگیری می‌کند.
• آنهایی که در برابر نفوذ نور محافظت می‌کنند یک فضای خصوصی برای شما ایجاد می‌کنند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

نکاتی که باید در خرید توری پلیسه در نظر بگیرید:
بسیار مهم است که اندازه درب یا پنجره‌ای که برای آن توری پلیسه می‌خواهید را به‌درستی محاسبه کنید. انتخاب صفحات درب با اندازه بزرگ برای درب‌های خارجی مفید است. برای محافظت در برابر اثرات مضر اشعه خورشید، انواع با محافظ UV را می‌توان ترجیح داد، یعنی توری‌هایی که کمی تیره‌تر هستند و این توری‌های پلیسه در برابر آفتاب محافظت می‌شوند مبلمان و فرش را از رنگ‌پریدگی محافظت می‌کنند.

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره گام بزرگی در جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی نسبت به پنجره‌های تک جداره است. بزرگ‌ترین مزیت پنجره‌های دوجداره علاوه بر ظاهر خاص، عایق حرارتی خوب و عایق صوتی بالایی است که به همراه دارند. آنها این ویژگی‌ها را به دلیل وجود بالشتک هوا در بین ارسی‌های هر پنجره دارند. از تبادل گرما بین بیرون و محل زندگی جلوگیری می‌کند و انتقال امواج صوتی را کاهش می‌دهد. اکثر خانه‌های قدیمی که قصد بازسازی دارند بهتر است این مورد را لحاظ کنند چرا که با وجود آلودگی صوتی رایج در شهرها، تنها استفاده از پنجره دوجداره است که مانع از ورود صدا به فضای داخل منزل می‌شود.

پنجره دوجداره مزایای مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این، عایق صدا است، از نظر بهره‌وری انرژی هم در زمستان و هم در تابستان کمک زیادی می‌کند. به‌خصوص در ماه‌های زمستان می‌توان با شیشه‌های دوجداره هزینه‌های گرمایش را به کمترین حد رساند و گرما را منزل را حفظ کرد.
با توجه با آلودگی هوا که در کلان شهرها دیده‎ می‌شود، استفاده از پنجره دوجداره بسیار مهم است تا از ورود آلودگی هوا و متعاقبا از ایجاد بیماری‌های ریوی جلوگیری شود.

مناطق استفاده از شیشه دوجداره

مدل‌های شیشه دوجداره که از نظر تزئینی با هر محیطی سازگار می‌شوند، برخلاف شیشه‌های معمولی دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند؛ بنابراین، در بسیاری از زمینه‌های مختلف ترجیح داده می‌شود. مناطقی که بیشتر از شیشه دوجداره استفاده می‌شود به شرح زیر است:
• مسکن
• ویلا
• محل کار
• کارخانه
• مرکز خرید
• پاساژ
• بالکن
• مدرسه
• بیمارستان
• ساختمان‌های عمومی
تقریباً در همه‌جا ممکن است با پنجره دوجداره مواجه شوید. زیرا این شیشه‌ها از نظر بهره‌وری انرژی نتایج بسیار موفقی از خود نشان می‌دهند. این ویژگی باعث می‌شود که در مکان‌های مختلف ترجیح داده شود و مورداستفاده قرار گیرد.

 

قیمت پنجره دوجداره

به طور کلی کیفیت پنجره‌های دوجداره موجود در بازار یکسان است اما با توجه به تفاوتی که دارند، هزینه نهایی هریک از آنها متفاوت است و علاوه بر برند، سایز آن‌ها نیز مهم است. به طور کلی این پنجره‌ها از پنجره تک‌جداره گران‌تر هستند اما هرچه کیفیت این پنجره‌ها بالاتر باشد، نتایج بهتری نیز خواهند داشت پس ارزش هزینه کردن را دارد.

 

درب و پنجره UPVC

ویژگی های درب upvc

1- دارای امنیت بالا

درب های upvc دارای امنیت بالایی هستند و به راحتی شکسته نمیشوند. بنابراین از منزل شما در برابر دزدها و مزاحمین محافظت میکنند.

2- مقاوم در برابر رطوبت

این درب ها با توجه به استفاده از سازه upvc ضخیم، مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و با گذشت زمان دچار پوسیدگی و خرابی نمیشوند.

3- تنوع در طرح و رنگ های درب upvc

درهای upvc طرح زیاد و متنوعی دارند که با توجه به کارایی مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین از این درب میتوانی برای ورود به بالکن و تراس نیز استفاده کرد.

upvc door

4- عایق دما و عایق صوتی درب upvc

با توجه به دو جداره بودن شیشه‌ی این درب ها اجاز عبور حرارت و سرما را نمیدهند و در تابستان هوای داخل را خنک نگه داشته و در زمستان گرم نگه میدارد. همچنین ویژگی که بسیار مورد توجه قرار میگیرد عایق صدا بودن این درب ها است و به میزان زیادی از ورود صدای بیرون به داخل جلوگیری میکنند.

درب یو پی وی سی

جهت تعویض درب و پنجره UPVC در بازسازی خانه قدیمی یا محل کار خود با ما تماس بگیرید.

گالری رادین وین