همه چیز در مورد قیمت کمد دیواری

همیشه یکی از پیشنهادات ما برای افرادی که قصد بازسازی و تغییرات در ساختمان خود را دارند، این است که قبل از انجام هر کاری و پرداخت وجهی، خودشان اطلاعاتی راجع به محاسبه قیمت‌هایی که در لیست بودجه‌شان جای داده اند، داشته باشند؛ چرا که این کار به راحتی می‌تواند از ضرر مالی شما توسط افرادی که قیمت‌های پرت می‌دهند، جلوگیری کند. یکی از مواردی که در تغییر دکوراسیون به وفور دیدده می‌شود، بازسازی بخش کمد دیواری خانه است. کمد دیواری با توجه به جنس و طرح‌های مختلفی که دارد با قیمت های متفاوتی از شرکت‌های بازسازی کننده به شما پیشنهاد خواهد شد. با ما همراه باشید تا آگاهی شما را در این زمینه یعنی قیمت کمد دیواری تا حد ممکن بالا ببریم.

کمد دیواری با درب آینه ای

دقت داشته باشید همیشه پارامترهایی هستند که می‌توانند قیمت کالا و پروژه مورد نظر را تعیین کنند. برای قیمت کمد دیواری چند پارامتر وجود دارد که به راحتی می‌توانید با دانستن آن‌ها به آگاهی بالا فاکتور نهایی خود را چک کنید.

درب کمد دیواری

اولین موردی که به معرفی آن می‌پردازیم، درب کمدی دیواری است.همان طور که می‌دانید قیمت کمد دیواری به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که یکی از آن‌ها درب آن است که بستگی دارد چه جنسی را انتخاب می‌کنید! جنس‌های مختلف درب‌ها قیمت‌های مختلفی را در بازار به نمایش گذاشته اند. حال رنگ و طرحی که نسبت به دکوراسیون اتاق خود انتخاب کرده اید نیز در انتخاب درب کمد دیواری نقش بسزایی دارد که همین طرح و رنگ نیز به راحتی می‌تواند قیمت درب و درنهایت قیمت کمد دیواری را در بازه‌های قیمتی مختلف جلوی روی شما بگذارد. ارزان ترین جنس درب کمد دیواری نئوپان روکش ملامینه و بالاترین قیمت در این زمینه مختص جنس تمام چوب آن است که برای مثال اگر بخواهید سبک کلاسیک و نئوکلاسیک را با حکاکی‌های ریز و درشت انتخاب کنید، بازهم به قیمت کمد دیواری شما اضافه خواهد کرد. پس بودجه ای که دست شماست، بسته به سلیقه شما می‌تواند برای بخش‌های مختلف کمد دیواری متفاوت باشد و به بخش های مختلف تقسیم شود. به این بخشی که توضیح داده شد، مساحت نمای کمد گفته می شود که قیمت آن با فرمول ارتفاع کلی کمد ضربدر عرض کلی کمد به دست می‌آید.

کمد دیواری مخصوص پذیرایی و حال

بدنه و پشت کمددیواری

مورد دوم در بخش قیمت کمد دیواری، بدنه و پشت آن است؛ به این صورت که اگر دقت کرده باشید کمد دیواری‌هایی هستند که تمام بدنه آن از جنس خود کمد و بعضی دیگر نیز هستند که بخشی از آن‌ها را دیوار اتاق تشکیل داده است. برای واضح تر بودن این قضیه می‌توان به این مورد اشاره کرد؛ قیمت کمد دیواری در صورتی که تمام جهات آن از چوب و یا ام دی اف ساخته شده باشند نسبت به کمد دیواری ای که یک یا دو جهت آن دیوارهای اتاق هستند بالاتر است. پس در این پارامتر دو نکته تعیین کننده قیمت کمد دیواری وجود دارد: اول این که تمام مساحت بدنه و پشت از جنس کمد دیواری ساخته شده است یا دیوار. دوم این که جنس به کار رفته در ساخت بدنه کمد از چه متریالی است.

انواع کمددیواری نئوکلاسیک + قیمت و عکس مدل ها و ایده طراحی

داخل کمد دیواری

مورد بعدی به داخل کمد دیواری مربوط می شود؛ به این صورت که چند طبقه یا به اصطلاح جدا کننده (عمودی یا افقی)، در کمد دیواری شما مشاهده می شود. مساحت و تعدادی که این جداکننده‌ها به خود اختصاص داده اند، آیتم بعدی در فاکتور قیمت کمد دیواری دکوراسیون شما خواهد بود که در تصویر به نمایش گذاشته شده است.

کمددیواری نئوکلاسیک

مقدار کارایی کمددیواری

بخش بعدی نیز بسته به این است که شما کمد دیواری خود را پرکار یا کم کار انتخاب کرده اید؛ پرکار و کم کار از این نظر است که چقدر برای ساخت زمان بر است. به عنوان مثال می‌توان به کشویی یا ریلی بودن کمد اشاره کرد که با توجه به سبک جدید کشویی، یکی از مواردی که می‌تواند به تنهایی روی قیمت کمد دیواری تاثیر بسزایی داشته باشد، همین ساخت کمد دیواری کشویی است که در پایین به تصویر کشیده شده است. البته که کمد دیواری‌های کشویی به شدت جای شما را برای جای دادن وسیله ها بیشتر می‌کند و دیگر فضای خالی کمد نیست که بخواهید انتخاب‌های محدود برای جای دادن وسایل داشته باشید.

کمد دیواری مدرن

نکات طلایی در محاسبه قیمت کمد دیواری

با همه مواردی که در بالا گفته شد، موارد دیگری هستند که همیشه از آن به عنوان نکات طلایی قیمت کمد دیواری یاد می‌شود. اولین نکته طلایی این است که به احتمال زیاد افرادی که پروژه کمد دیواری شما را در دست می‌گیرند، کمد دیواری را به صورت متری برای شما محاسبه کنند! این کار غلط است..! محاسبه قیمت کمد دیواری تنها به صورت متری، اشتباه ترین پارامتر ممکن برای فاکتور قیمت کمد دیواری شما خواهد بود؛ چرا که در این مقوله جنس و طرح و بقیه مواردی که در بالا گفته شد را در نظر نمی‌گیرند و امکان دارد قیمت‌های نجومی را پیش روی شما بگذارند. مورد بعدی این که همیشه طرحی که می‌خواهید برای کمد دیواری انتخاب کنید، نهایی و آماده شده باشد که بدانید برای چه چیزی چه قیمتی به شما می دهند! مورد بعدی که این افراد به احتمال 90 درصد به شما گوش زد نمی‌کنند، استفاده از متریال ارزان مانند نئوپان روکش ملامینه در بخش‌های جداکننده و داخلی کد دیواری است. علاوه بر ارزان بودن این بخش‌ها که در معرض نمایش نیستند، سبک بودن آن است که عمر پیچ و لولاهایی که هزینه جداگانه بابتش پرداخت کردید، بیشتر باشد!

کمددیواری مدرن و مگنتی

سخن آخر

همان طور که در بالا اشاره شد، محاسبه قیمت متری روش درستی در محاسبه قیمت کمد دیواری نیست. پس حواستان باشد که آیتم‌هایی که گفته شد را در نظر بگیرید و علاوه بر تمام نکات ذکر شده، مشاوره با افراد متخصص و با تجربه لازمه هر کاری است که می‌توانید در پروژه کمد دیواری نیز این کار را انجام دهید. شرکت پرهام دکور با افراد متخصص و پر سابقه می‌تواند یکی از زیباترین دکوراسیون‌های مربوط به کمد دیواری را به شما پیشنهاد دهد که در کنار این مورد، قیمت مناسب فاکتور شما مورد بعدی است که شما را جذب این شرکت خواهد کرد. پس کافی است تا تلفن را بردارید و با شماره‌های زیر تماس بگیرید تا با قیمتی مناسب طرح اولیه شما را به طرحی زیبا و خاص تبدیل کنند.