داشتن یک آشپزخانه با کابینت‌هایی درخشنده و نو که نگاه همگان را به خود جلب کند آرزوی هر صاحب خانه‌ای است. کابینت سفید طلایی میتواند بهترین انتخاب برای بانوان با سلیقه و بروز باشد. این کابینت شامل یک رنگ خنثی سفید روی بدنه کابینت با یراق و وسایل دیگری به رنگ طلاست. از این رنگ‌ها بیشتر در سبک‌های مدرن و امروزی استفاده میشود. کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ زمانی نمود پیدا میکند که وسایل کوچک و جزئی آشپزخانه بیشتر به چشم می‌آیند. این سبک رنگی بیشتر روی کابینت های گلاس اجرا میشود.

نمونه کابینت سفید طلایی

ویژگی‌های کابینت سفید طلایی

  • افزایش نور محیط با بازتاب نور
  • ست شدن آسان با اکثر رنگ‌های دیگر
  • درخشندگی بالا
  • قیمت نسبتا مناسب

ست کردن رنگ کابینت سفید طلایی

از دیرباز رنگ سفید به دلیل اینکه به راحتی با همه رنگ‌ها تلفیق میشود یکی از پرکاربردترین رنگ‌‌ها در طراحی داخلی دکوراسیون بوده است. بعنوان مثال استفاده از لوستر طلایی رنگ روبروی کابینت‌ها یا وجود کفپوش تیره با طرح چوب میتواند بسیار زیبا باشد و جذابیت آشپزخانه را دوچندان کند. در نتیجه کابینت سفید طلایی دست شما را برای استفاده از رنگ‌های دیگر کاملا باز میگذارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در استفاده از رنگ طلایی نباید بیش از حد استفاده کرد زیرا توی ذوق میزند.

همانطور که طلا فلزی کمیاب است استفاده از رنگ طلایی در دستگیره میتواند باعث جلوه بخشی بیشتر آن شود. توجه کنید دستگیره طلایی باید دارای جنس مرغوبی باشد و بعد از مدتی سیاه نشود.

پیشنهاد ویژه: جدیدترین مدل های کابینت ویترین دار با درب شیشه ای، مناسب برای قرار دادن وسایل تزیینی را ببنید.

لوستر طلایی با کابینت سفید

قیمت این کابینت‌ها

قیمت و تعیین هزینه بستگی به جنس چوب و یراق آلات بکار رفته در ساخت کابینت دارد زیرا در کیفیت‌های مختلفی وجود دارند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان پرهام دکور تماس بگیرید.

کابینت سفید با دور طلایی