لامپ های تزیینی جزوء آن دسته از وسایل دکوراسیون تزیینی میباشد که میتوانید با هزینه ی مناسب و استفاده از این نوع لامپ ها تغییراتی بسیاری به وسیله ی معجزه‌ی نوردردکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

استفاده از لامپ های رشته ای به صورت پشت هم و آویزان کردن آن ها به ریسه های مخصوص، برای فضای بیرون باعث ایجاد روشنایی یکسان و در فضای شما و همچنین زیبایی محیط شما میگردد.

افزایش گرما و انرژی بخشی در محیط

استفاده از این شکل لامپ ها در صورتی که بخواهید به فضای داخلی خود گرما بدهید نیز میتواند موثر باشد.

همچنین استفاده از این لامپ های نوری در فضا خانه در ترکیب های خاص و نمایش یک فضا به عنوان یک عنصر که نقش تزیینی در خانه دارد.

استفاده از آباژور برای نورپردازی اتاق

نقش یک آباجور در فضاخانه و یا سالن نشیمن شما متناسب با دکوراسیون محیط از جمله نکات تاثیر گذار بر زیبایی فضای شما محسوب میشوند.

آباژور تزیینی دکوراسیون داخلی

استفاده از چراغ های روشنایی دیوارکوب باعث شاخص کردن فضا یا دیوار میشود و یا استفاده از این دیوارکوب‌ها برای به نمایش گذاشتن یک تابلو و یا اثر هنری میتواند نقش مهمی را در ایجاد دکوراسیون دلخواه شما داشته باشد.

استفاده از ریسه های روشنایی

استفاده از ریسه های روشنایی در دکوراسیون اتاق خواب و نصب آن در بر روی پرده و یا اطراف تخت میتواند باعث ایجاد یک محیط مناسب و دلخواه برای اتاق خواب شما باشد.

ریسه تزیینی
لامپ های تزیینی

اما امروزه با آمدن نوعی لامپ های روشنایی دکوراتیو در بازار و مناسب برای دکوراسیون مدرن و دکوراتیو کردن منزل شما بسیار مناسب و کاربردی میباشد و میتوانید از آنها استفاده کنید.

آیا میدانید چطور باید راه پله منزل خود را نورپردازی کنید؟
جدیدترین
طرح های نورپردازی راه پله را ببینید.

لامپ و لوسترهای آویز

یکی دیگر از مواردی که میتوان در طراحی دکوراسیون نقش مهمی داشته باشد استفاده از لامپ آویز ها و لوستر هایی متناسب با فضای خانه شما میباشد و یا طرح های توکار که در سقف نصب میشوند که بسیار مناسب برای فضا های کوچک و یا سقف های کوتاه میباشد و همچنین استفاده از لامپ آویز ها لوسترهای مدرن امروزی برای استفاده در فضای میز ناهار خوری که علاوه بر ایجاد روشنایی باعث زیبایی محیط هم میشود و مناسب برای فضای آرک و یا جزیره آشپزخانه میتواند بسیار مناسب باشد.

چراغ دکوری
لامپ های تزیینی
چراغ های تزیینی
چراغ های تزیینی
لامپ های تزیینی
لامپ های تزیینی

لامپ های تزیینی
لامپ های تزیینی