در مدل کابینت ‌های ویترین دار میبینیم که کابینت‌ها اکثرا مدل های شبیه به هم دارند و در طرح ها و اندازه‌های یکسان هستند و تنها فرقی که این بین وجود دارد، ویترین‌ها و یا درب‌های شیشه‌ای میباشد.

در کابینت‌های طرح‌های قدیم مانند امروزه رنگ‌های خنثی و رنگ‌های روشن و خاکستری پرطرفدار بوده و در این بین استفاده از ویترین‌ها عنصر اثر بخشی به این فضاها بوده است. بنابراین کمی دقت و حساسیت در این فضا باعث میشود که فضای آشپزخانه از یکنواختی درآید.

همانطور که میدانید قرارگیری این ویترین‌ها در شروع و یا در پایان کار استفاده میشود. بنابراین جلوه‌ی خاص خود را کاملا به محیط انتقال میدهند، در نظر بگیرید کابینت‌های سفید که به صورت یکنواخت اجرا شده است و وجود این ویترین‌ها و ظروف‌های رنگی و گران قیمت و کریستال‌های درخشان به زیبایی زیادی به فضای شما انتقال میدهد.

کابینت ویترین دار

 

طراحی ویترین کابینت

این مدل ویترین‌های آشپزخانه در اندازه‌ها و ارتفاع‌های مختلف اجرا میشود و یکی از طرح‌های پرطرفدار و محبوبی که زیاد استفاده میشود. اجرای این ویترین‌ها از روی سطح اپن میباشد و تا ارتفاع کابینت‌های دیواری امتداد پیدا میکند. از طرح‌های دیگری از این ویترین‌ها میتوان به ویترین‌هایی اشاره کرد که از سطح زمین شروع میشوند و تا بالا امتداد پیدا میکند. نکته جالب اینکه، استفاده از این نوع طرح برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی میباشد زیرا به علت وجود ویترین‌های شیشه‌ای بلند باعث بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه میشود.

کابینت ویترین دار

اضافه کردن طبقات به کابینت ویترین دار

از طرح‌های دیگری که برای این کاربری میتوان از آن استفاده کرد و با نورپردازی جلوه‌ی خاص و ویژه‌ای به این فضا بخشید، به کارگیری همین طبقات بدون شیشه میباشد ، استفاده از این نوع طرح مناسبتر و با قیمت مناسب‌تری برای شما اجرا میشود و با یک چیدمان خوب در فضای آشپزخانه میتوانید از این طبقات برای زیبایی محیط خود استفاده کنید.

کابینت ویترین دار

 

تاثیر لامپ‌های هالوژن

همانطور که گفته شد با استفاده از لامپ‌های هالوژن برای کابینت ویترین دار و طبقات میتوان زیبایی آن را دو چندان کرد. بنابراین استفاده از هالوژن‌ها و استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی سفید برای به نمایش گذاشتن ظروف کریستال میتواند بسیار کاربردی باشد.

کابینت شیشه ای
کابینت ویترین دار