همانطور که میدانید ایرانی ها علاقه ی زیادی به فرش دارند و همیشه برای خرید آن به دنبال بهترین طرح ها ونقش ها میباشند، فرش سالن پذیرایی یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل هر خانه میباشد و تاثیر زیادی بر دکوراسیون منزل شما میگذارد.

فرش سالن پذیرایی
فرش سالن پذیرایی

فرش های مختلفی در بازار وجود دارد از جمله فرش های ماشینی و دست بافت که با توجه به سلیقه ی خود میتواند آنها را خریداری و انتخاب کنید.

همینطور انتخاب یک فرش با دوام و با کیفیت از جمله مواردی است که باید به آن دقت کنیم.

بهترین ایده ها برای دیزاین دیوار پذیرایی را ببینید.

همان طور که میدانید انتخاب فرش میتواند یکی از مهم ترین موارد در چیدمان خانه باشد و با توجه به تنوع بالایی که در طرح و رنگ های فرش ها وجود دارد ممکن است هنگام خرید ما را سر درگم ،با توجه به این موضوع باید قبل از خرید فرش به نوع دکوراسیون خود فکر کنیم که و باتوجه به آن طرح مورد نیاز را انتخاب کنیم.

فرش سالن پذیرایی

فرش های سنتی و کلاسیک برای افرادی که دکوراسیون کلاسیک را میپسندن میتواند مناسب باشد، در طرح این نوع فرش ها از نقش های ریزی استفاده شده است که معمولا شلوغ به نظر میرسد و باتوجه به این موضوع که رنگ های زیادی در این نوع فرش ها به کار رفته است باعث گرمی و نشاط محیط خانه ی شما میشود.

در انتخاب فرش های مدرن که مناسب برای دکوراسیون مدرن میباشد امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است و طرح های آن ها بسیار ساده تر و خلوت تر و دارای تنوع رنگی کمتری نسب به طرح های کلاسیک میباشد.

البته برخی از فرش ها همانطور که میدانید حالت تلفیقی دارد ، یعنی نمیتوان آن را کلاسیک و یا مدرن نامید. در این نوع فرش ها تنوع رنگی بیشتری مشاهده میشود و درای طرح میباشند اما مانند فرش های کلاسیک هم نمیباشد. این نوع فرش ها حالت میلنه دارند.

فرش سالن پذیرایی

برخی از نکاتی که باتوجه به دکوراسیون منزل خود درهنگام خرید فرش باید به آن توجه کنید شامل موارد زیر میباشد:

اگر مبلمان شما دارای طرح شلوغ میباشد نباید از فرش هایی با طرح شلوغ استفاده کنید زیرا باعث خستگی چشم و مهمانان شما میشود.

اگر سالن پذیرایی شما فضای کوچکی دارند در انتخاب فرش نباید از فرش های تیره و یا طرح های شلوغ استفاده کنید.

برای دکوراسیون مدرن سالن پذیرایی شما لزوما نباید از فرش های مدرن استفاده کنید ، با یک انتخاب و هوشمندانه شما میتوانید با ایجاد تضاد بین این دو فضای متفاوتی را خلق کنید.

فرش سالن پذیرایی
فرش سالن پذیرایی
فرش سالن پذیرایی
فرش سالن پذیرایی