دکوراسیون فضای تی وی روم میتواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد و با تنوع زیادی نسبت هر فضا و سبک دکوراسیون آن اجرا شود.

از متریال های مختلفی نیز میتوان برای اجرای این دکوراسیون و تناسب آن با فضای نشیمن استفاده کرد.

اجرای کاغذ دیواری ها با طرح های مختلف، اجرای دیوار های کناف و همچنین متریال هایی مانند سنگ و چوب نیز میتواند از جمله موارد کاربردی برای ایجاد دکوراسیون tv باشد.

بنابراین با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون و رنگ بندی مناسب میتوان بهترین طراحی را ایجاد کرد.

تی وی روم

بهترین محل برای قرار گیری تلویزیون

همانطور که میدانید میز های تلویزیون نیز مانند سایر تغییرات دیگر در عرصه طراحی و دکوراسیون داخلی، دستخوش تغییرات بسیاری شده است که متناسب با هر نوع طراحی و سبک دکوراسیون هماهنگ میباشد .

بنابراین هماهنگی و تناسب میز های تلویزیون در طراحی فضای نشیمن میتواند تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون این فضا داشته باشد.

طراحی و دکوراسیون فضای تی وی ارتیاط مستقیم با مساحت و متراژ شما دارد، بنابراین اگر شما این فضا را به اندازه ی کافی در اختیار دارید، میتوانید با طراحی این فضا به نشیمن خود نقش دهید. به طور کلی تی وی را میتوان به همان فضا و دکوراسیون اتاق نشیمن گفت.

انواع طراحی و متریال های تی وی روم

همانطور که گفته شد باتوجه به انواع سبک های دکوراسیون میتوان این فضا را متناسب با سلیقه ی شما برای خانه طراحی کرد.

استفاده از چوب

تی وی روم

استفاده از متریال چوب ها به صورت طبیعی و استفاده از ورقه های ام دی اف و یا طرح های کلاسیک، که همه این ها کاملا بستگی به دیزاین فضای خانه ی شما دارد و میتوان به صورت مدرن، سنتی و یا کلاسیک طراحی و اجرا کرد.

tv روم

از موارد دیگری که میتوان به آن اشاره کرد تلفیق متریال چوب با سنگ میباشد که میتواند جزوه دسته ی سبک های مدرن و همچنین سنتی قرار بگیرد.

سنگ های آنتیک

این سنگ ها از جمله متریال هایی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران خاص خود را دارد و در انواع طرح ها و سبک های مختلف قایل اجرا میباشد و همچنین عملیات اجرایی آن به راحتی صورت میگیرد.

تی وی روم
کناف تی وی روم

استفاده از کناف ها برای دیوار از جمله مواردی میباشد که زیبایی خاص خود را دارد و به راحتی نصب و اجرا میشود و یا اضافه کردن نور پردازی میتوان زیبایی آن را دو چندان افزایش داد.

tv روم