لاندری روم به معنای فضایی برای شست و شو میباشد ، که در طراحی فضایی مانند آشپزخانه و یا نزدیک به سرویس های بهداشتی میتواند با حدافل ترین فضای ممکن طراحی شود.

میتوانید با قرار دادن ماشین های لباس شویی و یا حتی ماشین ظرف شویی این فضا را در خانه ی خود ایجاد کنید و همچنین به زیبایی دیگر فضا ها اضافه کنید و به فضا های خود نقش دهید.

فضای لاندری روم

استفاده از حداقل ترین فضا در آشپزخانه

همانطور که میدانید آشپزخانه فضایی میباشد که بیشترین لوازم خانه را در خود جای میدهد و اگر چیدمان خاصی برای آن در نظر گرفته نشود ممکن است بی نظمی فضا افزایش پیدا کند ، طراحی فضای لاندری روم نیز میتواند در حداقل ترین فضای ممکن برای خانه ی خود لاندروم را طراحی کنید.

لاندری روم

بنابراین لاندری روم فضایی است که در آن شست و شو انجام میشود و میتوان یاد آور اسم رخشور خانه باشد و قرار گیری لوازمی که مربوط به همین کار باشد در این فضا قرار میگیرد و استفاده از این فضا و همینطور دکوراسیون آن بر زیبایی محیط آشپزخانه و نظم و ترتیت آن تاثیر بسیاری دارد.

لاندری روم سفید
لاندروم
فضای لاندری روم طبقه ای

قرار گیری وسایل مختلف در لاندری روم

استفاده از دیوار های خالی و قرار گیری ماشین های لباس شویی و یا ظرفشویی در آن و همنطور اضافه کردن و نصب کردن قفسه و شلف ها در اطراف آن و تمام وسایل مورد نیازی که مورد استفاده قرار میگیرد. اگر که فضایی به صورت جدا گانه برای لاندری روم خود در نظر گرفته اید میتواند این فضا را به طور کلی به ماشین ها و تجهیزات شستشو اختصاص دهید، با نصب کابینت ها برای وسایل شست شو و همچنین لباس های که قرار شسته بشن و لباس هایی که باید روی رخت آویز ها قرار بگیرند، با استفاده از قفسه یا شلف هم میتونید برای چیدمان حوله ها استفاده کنید. با استفاده از قفسه ها و شلف ها میتوانید علاوه بر جایگذاری وسایل مورد نیاز خود از وسایل تزیینی نیز برای زیبایی در دکوراسیون لاندری روم خود استفاده کنید

فضای لاندروم

استفاده کاربردی از لاندری روم (لانژی روم) در خانه و هتل ها

استفاده از فضای لاندری روم همانطور که گفته شد ، به فضایی اطلاق میشود که مکانی برای شست و شو استفاده میشود ، از این فضا برای هتل ها نیز استفاده میشود با این تفاوت که در فضا های بزرگتری مانند هتل ها یک فضای بزرگ را برای این کار اختصاص میدهند که ماشین های لباسشویی زیادی در آن فضا وجود دارد.