همانطور که میدانید با توجه به آپارتمان نشینی و سبک خانه‌های امروزی و نداشتن حیاط، تراس خانه میتواند نقش مهمی را داشته باشند و با بهینه‌سازی و استفاده از آنها چه در تراس‌های کوچک و تراس‌های بزرگ با الهام گرفتن و تزیینات مختلف این فضا را به مکان دلخواه خود تبدیل کنیم.

گل و گیاه تراس خانه
گل و گیاه تراس خانه
تراس بزرگ خانه

در گذشته گل کاری، استفاده از حوضچه‌ها و یا آب‌نماها در فضای حیاط صورت میگرفت و همچنین امروزه با طراحی و ساماندهی فضای تراس‌ها به خصوص تراس‌های بزرگ میتوانید فضای دلخواه خود را طراحی کنید و همان‌قدر میتواند زیبا و خاص باشد، اگر کمی در طراحی این فضا سلیقه‌ی بیشتری به خرج دهید.

برای طراحی این فضا میتوانید از ایده‌های خاص و متفاوتی استفاده کنید که در ادامه این مطالب در مورد آنها صحبت میکنیم.

تراس بزرگ

یکی از این ایده‌ها میتواند استفاده از تاب‌های دونفره کوچک باشد، که برای تراس‌های بزرگ خانه بسیار مورد استفاده میباشد و امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

از بهترین قسمت‌ها برای اجرای ایده‌ها میتواند کف تراس باشد، در اجرای کف‌ها میتوانید از چوب و یا طرح‌های چمن مصنوعی استفاده کنید و یا استفاده از طرح‌های سنگ و یا سرامیک و یا فرش، موکت میتوان استفاده کرد.

نورپردازی تراس خانه
تراس خانه
تراس خانه

ریسه‌های نوری هم نیز میتواند یکی موارد مورد استفاده برای دکوراسیون این فضا باشد. اگر تراس خانه شما نرده داشته باشد با پیچیدن این ریسه بر دور نرده‌ها و یا استفاده از این ریسه‌ها بر روی دیوارها و یا دور گلدان‌ها باعث زیبایی و روشن شدن فضای تراس شما در شب میشود.

به وجود آوردن دیوار سبز در تراس استفاده از گلدانهای دیوار آویز و یا نصب گلدان بر روی نردهها و ایجاد آب نماها همراه گیاهان میتواند طراوت و تازگی را برای شما به ارمغان آورد.

مبله کردن تراس‌ خانه هم میتواند یکی از بهترین ایده‌ها برای فضای تراس شما باشد البته داشتن تراس‌های بزرگ در آپارتمان‌های امروزی موهبتی است که شاید نصیب هر کسی نشود بنابراین اگه شما دارای چنین فضایی هستید نهایت استفاده را از آن ببرید.

تراس خانه
تراس لاکچری خانه
تراس زبرا خانه

جهت بازسازی منزل با ما تماس بگیرید.