این روز ها به دلیل تنوع زیاد شید ها در بازار امکان اینکه در موقع خرید دچار سردرگمی شوید بسیار زیاد است ، در این مطلب قصد داریم تا با بررسی شید های پشت پنجره از سردرگمی هنگام خریداری کم کنیم.

در دکوراسیون خانه پنجره ها نقش مهمی را ایفا میکنند بنابراین شیدی که انتخاب میکنیم علاوه بر زیبایی و شیک بودن باید کارایی های مورد نیاز مانند : کنترل دید ، عایق دما وفیلتر نور در فضای مورد نیاز ما باشد.

شید پشت پنجره

شید ها از پارچه های مختلفی مانندک کتان ، ابریشم ، پلی استر و پنبه تشکیل میشوند که استفاده از این شید ها باعث میشود که ظاهر لصیف تری از دکوراسیون داخلی خود داشته باشیم که بر خلاف کره کره ها که از مواد سخت استفاده میشود و ظاهری سخت به فضای ما میدهند.

نکاتی که قبل از خرید شید باید به آن توجه کنید:

همانطور که میدانید میزان روشنایی و محرمیت که باتوجه به نیاز خودتان میباشد و در هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، استفاده از این شید ها باعث میشود که کنترل بیشتری در میزان نور داشته باشید زیرا با انتخاب شید های نازک تر حتی وقتی که شید ها پایین باشند ، نور از بین آن ها عبور کرده و فضای شما را به طور کامل تاریک نمیکند و با استفاده از شید های کتان که کلفت تر هستند میتوانید میزان نور کم تری در فضا داشته باشید.

شید پشت پنجره

از دیگر مواردی که در هنگام خرید شید ها باید به آن توجه کنید قیمت آن ها میباشد ، همانطور که میدانید قیمت شید های نخی و کتان از نوع ابریشمی ، ساتن و یا مخمل کم تر میباشد بنابراین اگر قصد استفاده از این پرده ها تهنا در فضای پذیرایی و یا نشیمن را دارید میوانید از شید ها گران تر استفاده کنید و اگر قصد استفاده برای همه ی فضای های خانه را دارید از قیمت های مناسب تر این شید ها استفاده کنید و قیمت شید ها بر اساس متراژ پارچه محاسبه میشود.

جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه را با عکس و توضیحات کامل ببینید.

نظافت شید های پشت پنجره: همانطور که میدانید شید ها بر خلاف کره کره ها خیلی کم تر کثیف میشوند اما نظافت سخت تری نسبت به آن ها دارند ، برای از بین بردن گرد و غبار روی آن ها میتوانید از جارو برقی استفاده کنید.

شید پشت پنجره
شید پشت پنجره
شید پشت پنجره
شید پشت پنجره