تغییر فصل ها و دکوراسیون زمستانه میتواند بهترین بهانه برای ایجاد تحول و تغییرات در دکوراسیون منزلتان باشد، بنابراین با چند ترفند ساده و کاربردی میتوانید یک دکوراسیون زمستانه زیبا و جذاب برای خانه ی خود ایجاد کنید.

در این مطلب با هم چند مورد از این ترفند های ساده و کاربردی دکوراسیون زمستانه را مرور میکنیم.

دکوراسیون زمستانه

1- عناصر طبیعی

از مواردی که میتواند در عین سادگی زیبایی خاص خود را به محیط انتقال دهد، استفاده از عناصر طبیعی در محیط می‌باشد،

با اینکار میتوانید حس و حال فضای بیرون را نیز به داخل خانه ی خود بیاورید.

استفاده از میوه های کاج و یا استفاده از بلوط هایی که در این فصل ها بر روی زمین میریزند، میتواند زیبایی دکوراسیون زمستانه شما را چند برابر کند.

دکوراسیون زمستانه

2- کاربرد رنگ

استفاده از رنگ های شاد و گرم در فصل های سرد و دکوراسیون زمستانه میتواند یک نقش کلیدیی را در فضای شما ایجاد کند، بنابراین رنگ های با استفاده از این رنگ ها فضا را از حات سردی و بی روح بودن خارج کنید، استفاده از رنگ در استفاده ظروف رنگی نیز میتواند کاربردی و اثر بخش باشد.

3- تازگی و سبزی

استفاده از درختان زنده در دکوراسیون زمستانه و فصل سرما میتواند محیط شما را زنده و با طراوت نگهدارد. استفاده از سبزی گیاهان میتواند این حس را برای ما در محیط خانه ایجاد کند.

دکوراسیون زمستانه

4- بافتنی های جذاب

یکی دیگه از نکات ساده برای دکوراسیون زمستونی و در حین حال جذاب و دوست داشتنی میتواند استفاده از یک آویز زمستانه از بافتنی هایی مثل جوراب ها و دستکش های رنگی، یا حتی کلاه ها باشد که برای استفاده و آویزان کردن در اتاق خواب کودکان بسیار دلنشین می باشند.

5- حلقه های تزیینی

استفاده از حلقه های گل در همی فصل ها و در هر فضایی زیبایی خاص خود را به نمایش میگذارد و از جمله ایده های کاربردی و ساده محسوب میشود که در دکوراسیون زمستانه برای ساخت این حلقه ها میتوانید از کاچ های کوچک و یا دانه های برفی و استفاده از گیاهان سبز استفاده کنید.

6- شومینه

شومینه بهترین ایده برای دکوراسیون زمستانه میتواند باشد بنابراین اگر شومینه دارید حتما آن را فعال کنید و خانواده را به یک نوشیدنی گرم کنارش دعوت کنید.

دکوراسیون زمستانه