از ایده های کاربردی برای تغییر در دکوراسیون دیوار اضافه کردن چند قاب عکس و یا دیوار کوب ها تا نقاشی و استفاده از نقش های برجسته ، استفاده از یک دیوار به عنوان یک عنصر در دکوراسیون همه ی این ها میتواند از بهترین ایده ها برای تحول در یک فضا باشد.

برای به وجود آوردن این تغییرات حتی اگر بودجه ی کمی هم دارید راه کار های بسیار در طراحی این دیوار ها برای شما وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها میپردازیم.

همانطور که گفته این طراحی میتواند ،تاثیر یک رنگ خاص و متفاوت باشد، استفاده از نور پردازی ، استفاده از اثر های هنری بر روی دیوار، استفاده از طرح های مختلف کاغذ دیواری.

دکوراسیون دیوار

باید این موضوع را در نظر بگیرید که طراحی و دکوراسیون فضای خانه ی شما حتی اگر آن تغییر تنها در یک دیوار صورت پذیرد ف میتواند بسیار تاثیر گذار بر روحیه ی شما و افراد خانواده گردد.

بنابراین شما میتوانید با تزریق سلیقه و روحیلت خود در این نوع طرح فضای خانه را تبدیل به یک محیط دلچسب برای خود و اعضای خانواده کنید.

این ایده میتواند شامل موارد زیر یاشد:

استفاده از رنگ ها و نقاشی دیوار:

نقاشی دیوار این امکان را به شما میدهد که دیوار را به عنصر خاص و تاکیدی تبدیل کنید ،تضاد بین رنگ های دیوار ها باهم و یا تنها یک دیوار با دیگر فضای خانه که ان فضا میتواند نشیمن و یا فضای میزناهار خوری شما و یا دیوار پشت تلویزیون باشد.

این تضاد باعث تبدیل فضا به یک عنصر میشود.

دکوراسیون دیوار

استفاده از تابلوهای بزرگ و کوچک و یا نقاشی:

یکی دیگر از ایده های بی دردسر برای داشتن این فضا ها میتواند اضافه کردن چند تابلو متناسب با فضا و یا با بهرگیری از یک هندسه در جایگذاری آنها بر روی دیوار ها باشد.

جدیدترین طرح ها برای دیزاین دیوار پذیرایی را ببینید.

دکوراسیون دیوار

نقش دیوار برجسته :

برجسته کردن دیوار میتواند باعث ایجاد حس عمق در فضا شود و با استفاده از برجسته کردن دیوار میتوانید فضا ی خانه را بزرگ تر نشان دهید.

دکوراسیون دیوار

قاب عکس های دیواری:

قاب های عکس و نصب آنها بر روی دیوار میتواند علاوه بر زیبایی میتواند یاد آور خاطرات برای شما باشند و شما با انتخاب قاب های مناسب میتوانید جلوه ی خوبی به دیوار و فضای مورد نظر خود بدهید.

دیوار کوب ها و یا گیاهان:

یکی دیگر از موارد کم هزینه و زیبا استفاده از دیوار کوب های هنری و یا نصب گیاهان به وسیله شلف بر روی دیوار میباشد.

دکوراسیون دیوار
دکوراسیون دیوار
دکوراسیون دیوار
دکوراسیون دیوار