همانطور که میدانید تاثیر آباژور در دکوراسیون میتواند بسیار تاثیر گذار باشد و استفده از لامپ های تزیینی و هالوژن های سقفی همیشه اثر بخشی خود را در دکوراسیون ها به نمایش گذاشته است.

حال استفاده از آباژورهای تزیینی و تاثیر آن در نورپردازی دکوراسیون از جمله زیبایی و تاثیر گذاری در فضای و دکوراسیون مورد نظر را برای ما ایجاد میکند.

تاثیر آباژور در نورپردازی

تزیینات دکوراسیون با نورپردازی

بنابراین در استفاده از نورپردازی در دکوراسیون علاوه بر هالوژن ها استفاده از آباژور ها در گوشه و کنار خانه خود میتواند یکی دیگر از گزینه های کاربردی برای تزیین دکوراسیون خانه ی شما باشد. همچنین با بهره گیری از یک طراح و دکوراسیون داخلی برای دکور خانه خود میتوانید از ایده های مناسب و کاربردی او نیز استفاده کنید. امروزه آباژورهای بسیاری در طرح های مختلف روانه بازار شده است و در هر سبک و سلیقه‌ای که برای دکوراسیون شما کاربردی باشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

تاثیر آباژور در نورپردازی

تاثیر نورپردازی به منظور ایجاد آرامش در دکوراسیون

در ارتباط با استفاده از روشنایی و تاثیرپذیری آن بر دکوراسیون منزل میتوان این موضوع را در نظر گرفت که با استفاده از لامپ ها و هالوژن ها و آباژورها در فضای خانه ، حس گرما و آرامش را به محیط خانه خود انتقال دهید و از زیبایی هر چه تمام این نور پردازی در فضای خانه استفاده کنید.

تاثیر آباژور در نورپردازی

انواع آباژورها در دکوراسیون

همانطور که گفته شد ، استفاده از آباژور ها در روشنایی فضا بسیار تاثیر دارد، علاوه بر این موضوع آباژورها تاثیر بسیار زیادی بر دیزاین و دکوراسیون خانه ی شما دارد، بنابراین استفاده از آباژور ها برای دکوراتیو کردن فضای خانه و همچنین متناسب با سبک هر دکوراسیون میتوان در سایز های مختلف از آباژور ها استفاده کرد.

انواع آباژورهای ایستاده و آباژورهای رومیزی

تاثیر آباژور در نورپردازی

تنوع در طرح آباژورها و تاثیر آن بر دکوراسیون

بنابراین همانطور که گفته شد آباژورها علاوه بر ایجاد روشنایی در زیبایی دکوراسیون ما نقش موثری دارند ، با توجه به این موضوع در انتخاب نوع و سبک و رنگ این آباژورها باید دقت لازم را داشت و انتخابی انجام شود که با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.