تابلو ها مانند دیگر اکسستوری ها و لوازم دیگر منزل از جمله مواردی میباشد که میتوان برای دکوراسیون و تزئین فضای منزل از آن استفاده کرد و متناسب با نوع سبک دکوراسیون هر فضا مورد استفاده قرار میگیرد، همچنین طرح های مختلفی در انواع آنها وجود دارد که میتواند با هر نوع سلیقه و سبک دکوراسیون همخوانی و تناسب پیدا کند.

تابلو ها و تاثیر آن در دکوراسیون

تاثیر انواع تابلوه در دکوراسیون

همانطور که گفته شد تابلو ها باید متناسب با نوع و سبک دکوراسیون و فضای مورد نظر تهیه و خریداری شود ، استفاده از آن هایی که همخوانی لازم را با دکوراسیون شما داشته باشند زیبایی محیط شما را چند برابر افزایش میدهند و تاثیر زیادی بر بهبود فضای شما میتواند داشته باشد.

تابلو ها و تاثیر آن در دکوراسیون
تابلو متناسب با فضا

تناسب داشتن تابلو ها نسبت به محیط

اندازه ی تابلو ها برای فضایی که میخواهد از آن استفاده شود بسیار مهم است، بنابراین قبل از هر چیز باید به تناسب آن ها نسبت به محیط فکر کنیم. برای مثال در خانه هایی که فضای کوچک تری وجود دارد استفاده از تابلو های بزرگ انتخاب درستی نمیباشد و بیشتر باعث آشفتگی فضا میشود، استفاده ازآ ن ها برای فضا های بزرگ تر منتطقی تر میباشد و استفاده از آن های کوچکتر و فانتزی تر هستند برای فضا هایی که متراژ کمتری دارند، مناسب تر میباشد.

تابلو ها و تاثیر آن در دکوراسیون

تابو ها و تصاویر چند تکه و سه بعدی

همانطور که گفته شد درصورتی که شما فضای بزرگتری در اختیار داشته باشید ، دستتان برای انتخاب تابلو های مختلف باز تر میباشد، ازجمله تابلو های موجود در بازار را میتوان تابلو های چند تیکه و سه بعدی نام برد، استفاده از تابلو چند تکه برای دیوارهای بزرگ بسیار مناسب می‌باشد زیرا با نصب آنها در فواصل مختلف در کنار هم میتوان به زیبایی دکوراسیون خود افزود.

تابلو های چند تکه

تابلو ها و تاثیر آن در دکوراسیون

در فضا های کوچکتر نیز استفاده از قاب های کوچک میتواند بهترین انتخاب برای فضای شما باشد، بطوری که همان اثر زیبایی را در فضای شما گذاشته باشد.

بنابراین در انتخاب و خرید به علت تنوع بالای آن ها میتوانید متناسب با فضای خود انواع آن را انتخاب کرده و بررسی کنید و نسبت به تناسبات و معیار های خود مورد استفاده قرار دهید.

تابلو ها و تاثیر آن در دکوراسیون