پوشش لحاف پر قو نقش یک پوشش محافظ را برای ما دارد ، که باعث میشود لایه زیرین تمیز بماند و از لحاف محافظت شود.

اتاق خواب جایی است که شما بعد یک روز کاری و خستگی میخواهید در آنجا استراحت کنید، بنابراین یک رختخواب مناسب تفاوت زیادی را میتواند در به وجود آوردن یک فضای خواب استاندارد برای شما فراهم کند.

اکثر مردم میدانند چه نوع لحفاف های وجود دارد ، اما ممکن است با پوشش لحافهای پر قو آشنایی نداشته باشند، اینکه یک پوشش لحاف دقیقا چیست و برای چه چیزی استفاده میشود؟در ادامه ما به برخی از این سوالات پاسخ میدهیم.

لحاف پر قو

پوشش لحاف پرقو چیست؟

یک نوع پوشش محافظی که مانند روکش لحاف عمل میکند و لایه ی زیری را از لکه ها ،عرق،لکه های روغن ولکه های  ناشی از بدن محافظت میکند و شما میتوانید در صورت نیاز این لایه از روکش را جدا کنید و شست و شو دهید.

تفاوت پوشش لحاف پر قوو با لحاف معمولی:

ممکن است خیلی ها دچار این اشتباه شوند که پوشش لحاف پرقو مانند همان لحاف معمولی است ،اما در حقیقت تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارند ، هر دو از الیاف مصنوعی ساخته شده است و اینکه لحاف های معمولی از مواد با دوام بیشتری ساخته شده است و نیاز به شست و شویی بیشتری نیاز دارد.

لحاف پر قو دیزاین اتاق

پوشش لحاف پر قو برای چه چیزی استفاده میشود:

همانطور که میدانید لحافهای پر قو و لحافهای معمولی هر دو نقش گرمای رختخواب را در هنگام خواب دارند و در واقع  نقش محافظت را دارند اما برخی به عنوان پوشش اصلی  هم از آن استفاده میکنند.

در واقع شما هم نیز در هنگام استفاده از روکش لحاف پر قو راحتی و لاکچری بودن آن را حس میکنید ، و باید این را در نظر بگیرید که به عنوان یک لایه حفاظتی و مفید برای رختخواب شما مناسب میباشد و باعث میشود لحاف شما تمیز بماند.

لحاف پر قو

مواد مورد استفاده برای پوشش لحاف پر قو:

با ید به این نکته توجه داشته باشید که پوشش لحافهای پر قو میتواند از یک انتخاب های مناسب برای لحافهای بدون روکش شما باشد که همانطور که گفتیم به عنوان یه لایه محافظ بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.یک پوشش مناسب پر قو باید قابل لمس ، قابل شستوشو و قابل تنفس باشد و این پوشش به اندازه لحاف شما بستگی دارد.

لحاف پر قو
لحاف پر قو

لحاف پر قو
لحاف پر قو
لحاف پر قو
لحاف پر قو