یکی از مسائل تاثیرگذار در فضای هر خانه  استفاده از مبل مناسب و متناسب با فضای خانه میباشد. چیدمان مبل ال یک انتخاب مناسب برای نشیمن هم برای فضای بزرگ هم برای فضای کوچک میباشد ، که با توجه به دکوراسیون شما میتوانید آن ها را کنار هم بچینید.

 

چیدمان مبل ال
چیدمان مبل ال

برای خانه هایی که نشیمن های کوچک تری دارند و یا افرادی که  اهل مهمانی های بزرگ هستند ، استفاده از این مبل ها میتواند انتخاب مناسبی برای فضای خانه شان باشد زیرا این نوع مبلمان با سطح یکپارچه اش پر کردن فضاهای خالی بین مبل ها باعث ایجاد فضای بیشتر میشود و همین طور باعث بزرگتر نشان دادن فضای خانه میشود.

چیدمان مبل ال

یکی از سبک های خوب برای پذیرایی مدل زبرا پذیرایی است که میتوانید در صفحه مرتبط با آن بیشتر آشنا شوید.

همان طور که گفتیم مبل های ال علاوه بر محیط های کوچک در نشیمن های بزرگ نیز با انتخاب درست و ترکیب و چیدمان مناسب میتواند در فضای خانه شما نیز بدرخشد. همچنین برای استفاده بهتر از این مبل ها در نشیمن های بزرگ ، با استفاده از قرار دادن یک فرش در وسط و یک مبل ال و گذاشتن دو مبل تک نفره رو به روی آن ها باعث دلبازی فضای شما میشود.

چیدمان مبل ال
چیدمان مبل ال
چیدمان مبل ال
چیدمان مبل ال
چیدمان مبل ال

در بعضی از دکوراسیون ها شاهد اختلاف سطح بین فضای داخلی خانه هستیم ، که در معماری به آن گود میگویند ، که باعث ایجاد یک فضای نشیمن مستقل در فضای خانه ی ما میشود و استفاده از مبل های ال بهترین انتخاب برای این فضا میباشد.

چیدمان مبل ال

چیدمان مبل ال
چیدمان مبل ال
چیدمان مبل ال

فرقی ندارد که پلان خانه ی شما به چه صورت باشد ، به صورت مربع و یا مستطیل مبل های ال به سادگی در فضای نشیمن شما با یک چیدمان مناسب خود نمایی میکنند.

بسیاری از این مبل‌ها قابلیت تفکیک و جداسازی دارند و شما میتوانید به راحتی آن‌ها را متناسب با دکوراسیون خانه‌ی خود بچینید و اگر مبل‌های شما این قابلیت را ندارند میتوانید با امتداد یکی از ضلع‌های آن فضای خانه را دلبازتر کنید.