فضایی که در آن بتوانید در قسمت ورودی خانه لباس ها و کفش ها و لباس های برفی و بارانی خود را در آن نگهداری کنید و به نمایش گذاشتن وسایل تزیینی و دکوری های شیک به وسیله ی این فضا که در جاهای دیگر خانه مقدور نباشد.

در ورودی یک خانه هیچ چیز به اندازه یک mudroom فضای خانه را لوکس نمیکند ایجاد فضایی که بعد از یک روز طولانی وقتی که وارد خانه میشوید حس و حال خوبی را برای شما به ارمغان می آورد فضایی برای تعویض لباس ها و کفش‌ها.

اجرای این نوع فضا ها میتواند بنا به سلیقه ی شما و فضایی که در اختیار دارید ، دکوراتیو با تزیینات خاص باشد که در ایجاد یک فضای مدرن برای معرفی فضای خانه شما میتواند بسیار موثر باشد و این گونه فضا ها بنا به نیاز های شما و سبک هایی که در طراحی و اجرای این فضا انتخاب میکنید.

همچنین ایجاد این فضا در خانه ی شما باعث ایجاد نظم و مرتب سازی محیط خانه ی شما میشود.

ورودی خانه

فضای mudroom به چه معنا است؟

همان طور که گفته شد mudroom فضایی برای تقسیم داخل و خارج خانه و فضایی برای ذخیره کردن لوازم مورد استفاده‌ی روزانه که اگر جای مناسبی نداشته باشند، میتواند آشفتگی ایجاد کند، از طرفی این فضا میتواند آشفتگی ورودی را به یک فضای شیک تبدیل کند و فضای برای قرار دادن وسایل تزیینی شما باشد.

شما با داشتن خلاقیت میتوانید حتی کوچیک ترین فضای در ورودی خانه را به یک mudroom تبدیل کنید، بنا براین تمام چیزی که شما نیاز دارید یک گوشه ی کوچک و بخشی از ورودی خانه برا یآویزان کردن لباس ها و فضای برای چیدمان دکوری های شیک خود، همین طور شما میتوانید با ترکیب این فضا با نقاط دیگر خانه این محیط را برای داشتن mudroom ایجاد کنید.

ورودی خانه
ورودی خانه
ورودی خانه
ورودی خانه
ورودی خانه