همانطور که میدانید امروزه آشپزخانه به محیطی دوستانه و فضایی که در خانه زمان زیادی در آن سپری میشود تبدیل شده است بنابراین دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی در این امر ایفا میکند. فضای آشپزخانه به گونه ای است که میتوان از چند نوع کاشی بین کابینتی مدرن متنوع استفاده کرد. در طراحی محیط این فضا برای به وجود آوردن فضایی که پاسخگوی نیاز های ما و همچنین یک فضا چشم نواز برای افراد دیگر به وجود بیاورد یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون کاشی های بین کابینتی هستند ، بنابراین در خرید و انتخاب آن نهایت سلیقه را به خرج دهید.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید
کاشی بین کابینتی

از مواردی که باید به آن دقت کرد ایجاد تعادل وارتباط بین رنگ های استفاده شده ونوع کاشی ها میباشد.

در کابینت هایی با رنگ سفید به این مسائل باید دقت بیشتری داشت، زیرا بین کابینتی ها در کابینت های سفید رنگ بیشتری خود نمیایی میکند و تاثیر بسزایی در دکوراسیون شما میتواند داشته باشد.

بنابراین در انتخاب کاشی بین کابینتی مدرن میتوانیم با توجه به نوع کابینت و سبک دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا کلاسیک طرح های متفاوتی را متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید.

جدیدترین طرح های کابینت کنج دیوار را ببینید.

استفاده از بین کابینتی های براق یا مات،طرح ساده با رنگ های ملایم و یاا استفاده از رنگ های شاد و گرم و همچنین باید توجه لازم را برای ارتباط بین کاشی های کف و بین کابینتی ها برقرار کرد.

همچنین استفاده از کاشی های طرح دار و یا کاشی های با طرح سنگ و یا نقش های آجری که برای کابینت های سفید مورد استفاده میباشد.

در اجرای این کاشی ها باید توجه به اجرای دقیق بند کشی ها داشته باشیم که طرح های موازی را در کنار هم داشته باشیم.

همچنین ایجاد هماهنگی در کاشی های بین کابینتی و امتداد دیوار های اطراف آن ها را باید در نظر بگیریم که به صورت هماهنگ اجرا شود.

کاشی بین کابینتی
کاشی بین کابینتی کابینت سفید