کابینت 2020 دارای فاکتورهای زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه است که از آن برای چیدن وسایل و نظم دادن به وسایل استفاده میشود. لذا علاوه بر کارایی، انتخاب بهترین طرح و مدل کابینت میتواند نقش موثری در دکور شما داشته باشد و با تنوع بالا در طرح و متریال و متناسب با بودجه و هزینه ی شما میتواند انتخاب شود. با ما همراه باشید تا با مدرن‌ترین مدل‌های طرح های کابینت 2020 آشنا شوید و بتوانید بهترین کابینت را انتخاب کنید.

کابینت 2020

کابینت 2020 با بافت‌های برجسته

کابینت‌های جدید فقط به داشتن سطحی صیقلی و صاف خلاصه نمیشوند بلکه شرکت‌های زیادی هستند که با بکارگیری ام دی اف مناسب، کابینت‌هایی با سطوح برجسته و با طرح‌های مختلفی را تولید میکنند که شما میتوانید با سلیقه ی دلخواه خود آن هار ا انتخاب کنید و جلوهی تازه ای به محیط آشپزخانه ی خود بدهید.در کابنت های 2020 برای داشتن بافت برجسته از ورقه های فرامید استفاده میکنند که دارای بافت برجسته و رنگ های متفاوتی میباشد.

یافت‌های برجسته کابینت

کابینت 2020 سفید براق

در ساخت کابینت‌ 2020 از فایبرگلاس‌های براق بهره میبرند. به دلیل رنگ آنها و سطح صیقلی به خوبی نور را بازتاب میدهند و موجب روشنایی بیشتر آشپزخانه میشوند و تنوع رنگی بالایی دارد و شما به راحتی میتوانید با هر دکوراسیونی آن را هماهنگ کنید ، علاوه بر های گلاس های براق ، ورقه های های گلاس مات نیز وجود دارد که شما با سلیقه ی خود میتوانید میتوانید انتخاب کنید .

کابینت سفید براق

کابینت‌ 2020 مجلل به رنگ سنگ‌های با ارزش

در ساخت این کابینت‌ها بیشتر از رنگ‌هایی استفاده میکنند که شما آنها را در جواهرات و سنگ‌های قیمتی دیده‌اید. مانند یاغوت و زمرد و غیره.

کابینت 2020 اشرافی زمرد رنگ

طراحی کابینت 2020 با بامبو

این کابینت‌ها را با چوب بامبو میسازند و این چوب حتی از چوب درخت بلوط و گردو نیز با دوام‌تر است. به هر حال این کابینت دارای شکل و شمایل منحصر به فرد خودش است و طرفداران به خصوص خودش را دارد و به محیط آشپزخانه ی شما جلوه ی روستیک میدهد که در سری انتخاب های کابینت 2020 طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کابینت 2020 طراحی شده با بامبو

انواع کابینت آشپزخانه و پروژه های کابینت انجام شده توسط پرهام دکور را ببینید.

کابینت 2020 فلزی متالیک

کابینت‌ 2020 فلزی بیشتر توسط افرادی که نسبت به دکوراسیون صنعتی علاقه مند هستند پسند و انتخاب میشوند. نکته حائز اهمیت در این کابینت ها این است که به دلیل رنگ نقره‌ای‌شان به خوبی با لباسشویی و هود و غیره ست میشوند.

کابینت 2020 فلزی متالیک

کابینت‌ 2020 متحرک

مهم ترین فاکتور این کابینت‌ها قابلیت دسترسی آسان آنها است بخصوص برای کسانی که کمر درد و مشکلات جسمی دیگر دارند. همچنین با نورپردازی در این کابینت‌ها میتوان جلوه‌ای بهتر به آنها داد ، همین استفاده از این کابینت ها باعث ساماندهی وسایل و چیدمان آشپزخانه ی شما میشود.

کابینت متحرک

کابینت‌ 2020 تیره هایگلاس

این کابینت‌ها به دلیل درخشندگی بالایی که دارند بسیار جذاب و خیره‌کننده هستند و نور را نیز به خوبی بازتاب میدهند و موجب میشوند فضا بزرگتر به نظر برسد. در آخر اگر به دنبال جدیدترین و مدرن‌ترین طرح کابینت آشپزخانه هستید هایگلاس تیره میتواند بهترین گزینه باشد.

کابینت 2020 هایبرگلاس مشکی

مدل کابینت آشپزخانه جدید 2020 پرکاربرد

شاید شما هم به دنبال مدل های کابینت جدید برای آشپزخانه هستید؟ پس باید بهتون بگم جای درستی رو انتخاب کردید. ما اینجا براتون چند نمونه از بهترین طرح های 2020 رو به نمایش میذاریم.

همه‌ی ما میدونیم که کابینت نقشه بزرگی در زیبایی آشپزخانه دارد و یکی از مهم ترین نکات در طراحی کابینت توجه به طرح و نوع دکوراسیون خانه شما میباشد.

مدل کابینت 2020 آشپزخانه میتونه با توجه به سلیقه و انتخاب شما از نوع های گلاس،ام دی اف،ممبران وچوبی، شما کدوم رو انتخاب میکنید؟

درسته که تصمیم آسونی نیست، ولی خب خیلی هم سخت نیست. شاید اگر ویژگی های هر کدوم از کابینت ها رو کامل بدونین، انتخاب برای شما راحت باشه.

کابینت هایگلاس 2020

به نظرتون جنس این کابینت چیه که انقدر میدرخشه؟ کابینت 2020 ه جدید های گلاس باتوجه به این که هر روز به متقاضی هاش داره اضافه میشه و جایگاه ویژگی بین کابینت ها داره،در ادامه چند نمونه از طرح های این کابیت های جدید رو با هم میبینیم.

مزایا و معایب کابینت‌های هایگلاس:

مزایا:

1.دوام و مقاومت زیادی دارد

2.دارای تنوع و رنگ بندی متنوع در اجرا

3.قابلیت ابزارخوری

4.قیمت به صرفه

معایب:

1.ایجاد لکه و خش زیاد

2.حساس در برابر رطوبت

3.لبه های تیز

کابینت ام دی اف MDF

خوب نوبتی هم باشه میرسیم به کابینت های ام دی اف که همیشه  یکی از پر طرفدارترین مدل های کابینت 2020 آشپزخانه جدید موجود در بازار بوده و هست و قیمت مناسبی هم دارد. یکی از طرح های جدید و پر طرفداره این روزها ترکیب کابینت ام دی اف و های گلاس است که در ادامه این طرح ها را با هم میبینیم.

مزایا و معایب کابینت ام دی اف

1.دارای مقاومت و دوام بالا

2.زیبایی در عین سادگی

3.سطح صاف و یکدست

4.ابزارخوری

5.تمیز شدن راحت

معایب:

1.آسیب در برابر رطوبت

2.ام دی اف به علت داشتن بافت نرمی که دارد، ممکن است بعد از مدتی جای پیچ‌ها در آن شل شود.

کابینت ممبران 2020

کابینت‌های ممبران از نوع کابینت‌ 2020 جدیدی هستند که امروزه در ساختمان‌های نوساز بسیاری قابل مشاهده هستند. این مدل از کابینت‌ها به دلیل شباهات زیادی که با کابینت‌های چوبی دارند شهرت زیادی پیدا کرده‌اند و با همان طرح‌های چوبی و با قیمتی مناسب‌تر و پایین‌تر طرح‌های زیبایی رو به وجود می‌آورند.

مزایا ومعایب کابینت‌های ممبران:

مزایا:

1.از مزایای اصلی این کابینت‌های جدید اجرای طرح‌های مشابه با کابینت‌های چوبی با هزینه کمتر میباشد.

2.دارای تنوع زیاد در طرح

معایب:

1.حساسیت به اجسام تیز

2.حساسیت لایه‌ی بیرونی به نور و حرارت

3.عدم اجرای طرح‌های ظریف

4.در صورت بروز مشکل و تعمیر آن احتمال کمی وجود دارد که بتوانید کابینت خود را با همان رنگ و طرح قبلی داشته باشید.