همانطور که میدانید هر ساله ایده های زیادی برای طراحی و دکوراسیون فضاهای مختلف از جمله طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک روی کار می آید.

سنگ آنتیک به دلیل زیبایی خاص خود و نصب آسان و هزینه ی مناسب امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در طراحی و دکوراسیون پشت تلویزیون از طرح ها و متریال های مختلفی میشود استفاده کرد که یکی از آن ها میتواند استفاده از سنگ آنتیک باشد.

طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک
سنگ پشت تلویزیون

سنگ آنتیک به معنای سنگی با ارزش و خاص میباشد که در گذشته بعد از انتخاب طرح مورد نیاز که زمان زیادی را بنا بر تنوع بالا در طرح و رنگ سنگ ها به خود اختصاص میدهد و نصب و جایگذاری آن که زمان طولانی را به خود اختصاص میداد و باعث اتلاف وقت میشد ، اما امروزه علاوه بر این انتخاب و قدرت تصمیم گیری در انتخاب نوع طرح و رنگ با توجه به تنوع بالا رفته ، به راحتی با صرف چند ساعت وقت میتوانید بدون اتلاف زمان یک دیوار 10متری را سنگ کاری کنید در نتیجه طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشذ.

باتوجه به این موضوع که ما دو نوع سنگ آنتیک داریم :طبیعی و مصنوعی و استفاده از سنگ های مصنوعی که قابل تشخیص از سنگ های طبیعی هستند در فاصله ی دور یا نزدیک و اینکه استفاده از آن ها میتواند مقرون به صرفه تر و نصب راحت تری نسب به سنگ های آنتیک طبیعی داشته باشد و همین جلوه زیبایی بالایی دارند به صورتی که افراد برای دکوراسیون فضای مختلف خانه از آن استفاده میکنند.

طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک
طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک

برای نصب اینگونه سنگ ها میتوانید از چسب های مخصوص و یا ماسه و دوغاب استفاده کرد که استفاده از چسب ها ارجحیت دارند و دلیل آن سرعت عمل برای نصب و تمیز کاری راحت تر میباشد.

برای استفاده از این سنگ ها در پشت دیوار تلویزیون میتوانید آن ها را به صورت های هندسی مختلف کنار هم بچینید و یا استفاده از پنل های سنگ آنتیک میتواند مناسب باشد.

همینطور میتوانید از ترکیب سنگ های آنتیک با ورقه های چوبی و یل ام دی اف استفاده کنید.

طرح‌ها و مدل‌های جدید دیوار پشت تلویزیون با کناف را با عکس در مطلب مرتبط ببینید.

اجرای قفسه برا روی این سنگ ها و نور پردازی میتواند باعث جلوه بیشتر این سنگ ها در دکوراسیون منزل شما شود.

ایده دیگری که میتواند مورد استفاده باشد اجرا این سنگ ها و ترکیب این کار و کاغذ دیواری میباشد.

استفاده از این سنگ ها فقط مختص به فضای دیوار تلویزیون نمیشود و شما از این سنگ ها میتوانید برای ستون ها و فضای آشپزخانه و برخی از فضا های بلا استفاده و مرده خانه استفاده کنید و جلوه ی بهتری به فضا و دکوراسیون منزل خود بدهید.

سنگ آنتیک پشت تلویزیون
طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک