در طراحی دکوراسیون خانه عوامل زیادی برای به وجود آوردن یک فضا و دکوراسیون مناسب وجود دارد، طراحی طراحان معماری و همچنین دکور کردن فضای داخلی از جمله موارد این موضوع میباشد. بنابراین برای به وجود آوردن این فضا عیب و نقص‌های دکوراسیون خانه را برطرف کنیم، در این مطلب با ما همراه باشید.

گاهی اوقات با استفاده از چند ترفند ساده میتوانید فضای خود را برای زندگی دلچسب کنید، زیرا همانطور که میدانید فضای دکوراسیون خانه‌ای که در آن زندگی میکنید تاثیر مستقیمی بر روحیات و سبک زندگی شما میتواند داشته باشد.

درست کردن عیب های خانه

یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر فضای خانه دارد سقف ها میباشد، وجود سقف‌های کوتاه یکی از عیب‌های خانه محسوب میشود، بنابراین برای اصلاح این موضوع میتوان از کاغذ دیواری‌های با طرح عمودی استفاده کنید و همچنین از به کار بردن لوستر های بزرگ و تزیینات برای سقف پرهیز کنید و به جای استفاده از لوسترهای آویز از لوسترهای سقفی استفاده کنید. زیرا این کار نه تنها باعث زیباتر شدن فضای شما نمیشود بلکه ارتفاع سقف را نیز کاهش میدهد.

طراحی دکوراسیون خانه

از دیگر مواردی که در طراحی دکوراسیون خانه به چشم میخورد قرنیزها میباشد، بنابراین ساده‌ترین کار برای سر و سامان دادن به آنها رنگ آمیری میباشد، با حوصله به سراغ رنگ آمیزی جدید قرنیزها بروید و در انتخاب رنگ آن از تم دکوراسیون خود کمک بگیرید.

پیشنهاد: با جدیدترین ایده‌ها برای داشتن بهترین مدل دکوراسیون خانه آشنا شوید.

درست کردن عیب های خانه

درها نیز در فضای خانه جای خود را دارند ، اگر در اصلی شما دچار خط خوردگی و یا آسیبی میباشد میتوانید با نصب حلقه‌های گل از شر آنها خلاص شوید و همچنین رنگ آمیزی درها نیز یکی از مواردی میباشد که میتوان از آن استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون خانه

در خانه‌های کوچک میتوان با استفاده از آینه همینطور استفاده از رنگ‌های روشن برای دیوارها باعث بزرگتر جلوه دادن فضای خود باشید ، حذف لوازم اضافی و غیرکاربردی نیز برای ایجاد یک فضای بازتر خلوت‌تر به شما کمک میکند.

درست کردن عیب های خانه

در صورتی که در دکوراسیون خانه‌ی شما پنجره ها به چشم میخورد به جای هزینه اضافی برای تعویض آنها میتوانید از برچسب‌های پنجره استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون خانه

تصاویر بیشتر :

درست کردن عیب های خانه
طراحی دکوراسیون خانه
طراحی دکوراسیون خانه
درست کردن عیب های خانه
درست کردن عیب های خانه