دکوراسیون بوهو سبکی است که در آن از عناصر طبیعی ، دکوریی هایی از فرهنگ های مختلف و یا تزیینات و عناصر غیر منتظره مجموعه سبک بوهو را تشکیل میدهد. در این نوع سبک طراحی بر خلاف سبک مدرن در نوع چیدمان از اصول خاصی پیروی نمیکند ، بنابراین در طراحی وچیدمان وسایل میتوان آزادانه تصمیم گرفت و از انواع مختلف طرح ها و رنگ ها و حتی دکوری های عجیب غریب استفاده کرد ، یکی دیگر از مواردی که در این نوع سبک وجود دارد تفاوت هر فضای خانه با فضای دیگر است.

در تصاویری که مشاهده میکنید آپارتمان هایی دیده میشود که از این نوع دکوراسیون استفاده کرده اند و تاپیر گل و گیاه و استفاده از کاغذ دیواریی های مرتبط با فضای خانه استفاده از عناصر چوبی و حصیری باعث ایجاد آرامش در فضای خانه میشود.

دکوراسیون بوهو

استفاده از قالیچه های سنتی ،رنگ های شاد و پر انرژی در هر جای خانه ،تاثیرگل و گیاه بر این نوع دکوراسیون ،همه معرفه این سبک میباشند و اینکه استفاده از چوب و گل و گیاه باعث میشود که دکوراسیوت حالته روستیک به ما بدهد.

استفاده از وسایل های چوبی و قفسه های چوبی در اتاق خواب ها و سرویس ها ،در دکوراسیون بوهو بیشترین استفاده از وسایل چوبی در فضای خانه مشاهده میشود.

دکوراسیون بوهو

از طرح های دیگر در این سبک میتوان استفاده از رنگ هایی با تم خنثی را در نظر گرفت ، استفاده از رنگ های قهوه ای و سفید و استفاده از سبد های حصیری بر روی دیوار ها استفاده از رنگ مبلمان مناسب که با تم رنگ ها همخوانی داشته باشد ، استفاده از کف پوش های چوبی ، قالیچه های به کار کار رفته بر جلوی مبل های راحتی میتواند جلب توجه کند.همان که گفته شد یکی از ویژگی های این سبک تفتوت در دکوراسیون بخش های مختلف خانه میباشد که شمتا میتوانید در طراحی هر بخش آزادانه تصمیم بگیرید.

دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو
دکوراسیون بوهو