امروزه از دیوار های کناف با طرح های زیبا و جذاب برای دیور پشت تلویزیون استفاده میکنند و دیگر زمان میز تلویزیون های بزرگ ویترین دار و قدیمی گذشته است. برای دیوار پشت تلویزیون میتوان از کاغذ دیواری،پوستر سه بعدی و سنگ های آنتیک ، چوب و همچنین طرح‌های کناف استفاده کرد. دیوار پشت تلویزیون به نوعی یک دیوار تاکیدی محسوب میشود زیرا نگاه های زیادی را به خود جلب میکند و میتواند مهمی را دکوراسیون منزل داشته باشد. در زیر شما طرح‌های جدید و جذاب دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف را خواهید دید.

برای به وجود آوردن این فضا میتوانید از کاغذ دیواری و یا سنگ خای آنتیک و یا استفاده کناف و نورپردازی برای دیوار پشت تلویزیون میباشد که امروزه استفاده سقف های کناف زیاد شده است و استفاده از کناف های برای دیزاین دیوار مخصوصا دیوار های پشت تلویزیون بسیار طرفدار پیرا کرده است. با طراحی این دیوار ها برای پشت تلویزیون و قرار دادن شلف ها و قفسه ها بین فضا های کناف کشی میتوان یک دکوراسیون مدرن طراحی کرد.

اما تلفیق این کناف با کاغذ دیواری و سنگ های آنتیک برای طراحی دیوار های پشت تلویزیون میتواند باعث ایجاد دکوراسیون و فضای دکوراتیو در خانه ی شما میشود.

مدل های دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

یکی از ایده های خوب دیوار پشت تلویزیون با کناف امکان نورپردازی فوق العاده زیبا است. میتوان در طراحی این دیوارها با قرار دادن لامپ های نواری در گوشه ها بعنوان نور مخفی بهره برد.

دکوراسیون پشت تلویزیون
استفاده از نور مخفی در پشت لبه های کناف
نقش نور پردازی در زیبایی دکوراسیون TV ROOM
قرار دادن تایل های سنگی طرح دار زیبا پشت تلویزیون
قرار دادن تایل های سنگی طرح دار زیبا پشت تلویزیون
ترکیب سنگ و چوب و ساختن فضای شیک و مدرن
ترکیب سنگ و چوب و ساختن فضای شیک و مدرن
سنگ آنتیک دیوار پشت تلویزیون
ترکیب کناف و سنگ آنتیک

استفاده از آینه های دکوراتیو  TV ROOM
استفاده از آینه های دکوراتیو جهت دکوراسیون TV ROOM
استفاده از شلف و قفسه چوبی و تایل برجسته روی دیوار تلویزیون
دیوار پشت تلویزیون با کناف
ساخت قفسه تزیینی با کناف
قرار دادن شومینه در پایین دیوار تلویزیون
دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف
استفاده از لامپ های دکوراتیو و دیوار برجسته
کاغذ دیواری دیوار پشت تلویزیون
نصب کاغذ دیواری برای شاخص کردن دیوار پشت تلویزیون
دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف
قرار دادن گیاهان مصنوعی در طرح کناف
کناف دایره ای شکل برای دیوار پشت تلویزیون

نکته مهم: اگر در طراحی دیوارهای دیگر یا سقف خانه نیز کناف کار شده است باید دیوار پشت تلویزیون نیز دارای هماهنگی با طرح‌ و شکل و رنگ و نورپردازی آنها باشد.

طراحی و اجرای دیوار کناف برای پشت تلویزیون نسبت به گزینه های دیگری که برای دیوار پشت تلویزیون که در بالا نام بردیم دارای هزینه کمتری است و مقرون به صرفه است. البته که کناف دارای زیبایی های منحصر به خودش است و طرح های دیگر چیزی کم ندارد.

یکی از بهترین ایده در مورد دیوار کناف قابلیت ترکیب آن با طرح ها و متریال های دیگر است بعنوان مثال میتوان قسمتی از دیوار پشت تلویزیون را کناف و قسمت دیگری مثلا سنگ آنتیک کار کرد و در نتیجه نمای بسیار زیبا و جذابی را میسازد.

پیشنهاد: 6 مدل سقف کاذب خاص و چشم نواز را ببینید.


همچنین برای داشتن یک دکور ساده و شیک برای تلویزیون‌تان شما میتوانید از ترکیب یک یا چند شلف استفاده کنید که در عین سادگی، ظاهر شیک و مدرنی به دکوراسیون خانه شما میبخشد.

برای اینکار حتما لازم است که شما یک لوله با دو عدد زانویی را داخل دیوار کار بگذارید که بتوان سیمها و کابلهای مربوط به تلویزیون و دستگاههای جانبی را داخل این لوله قرار داد و این سیمها را از پشت شلفی که پایین تلویزیون قرار دارد و دستگاههای جانبی روی آن و یا داخلش هست و همچنین پریزهای برق و آنتن پشتش قرار دارد از پشت تلویزیون انتقال دهید تا سیمی روی دیوار دیده نشود چون مخفی بودن سیمها داخل این مدل دکور از نکات مهم برای زیباتر دیده شدن دکور تلویزیون شما است.

برای طراحی و اجرای دیوار کناف برای پشت تلویزیون با کارشناسان ما تماس بگیرید. پرهام دکور با سابقه درخشان در زمینه اجرای کناف توسط افراد متخصص با شما همرا خواهد بود.

کناف پشت تلویزیون
دیوار پشت تلویزیون

دکور پشت ال سی دی