رنگ آبی و سفید میتواند یکی از بهترین گزینه برای دکوراسیون آشپزخانه ی شما باشد زیرا همانطور که میدانید ، رنگ آبی باعث تفکر مثبت و آرامش و تسکین ذهن شما میشود و رنگ سفید احساس پاکیزگی و تمیزی را در انسان به وجود می آورد ، در این مطلب به بررسی چند نمونه از این دکوراسیون میپردازیم.

برای به وجود آوردن یک دکوراسیون دلخواه با تم آبی و سفید میتوان از هر وسیله ای در آشپزخانه استفاده کرد و کمک گرفت از کاشی و سرامیک و کفپوش گرفته تا نور پردازی و جزییات دیگر آشپزخانه میتواند برای خلق این فضا استفاده کرد.

دکوراسیون آبی سفید

عده ای برا این باور هستند که آشپزخانه مانند قلب خانه است جایی که ما برای صرف غذا و شروع کردن روز خود و تفکر برای انجام کار ، از آنجا شروع میکنیم بنابراین همان طور که در مورد رنگ های آبی و سفید گفتیم میتواند گزینه مناسبی برای این فضا باشد.

از ساده ترین را ها برای این دکوراسیون استفاده از کاشی آبی در کنار کابینت های سفید میباشد واگر برای کفپوش از طرح های چوبی و یا پارکت استفاده کنید نتیجه ی نهایی  مدرن و فوق العاده شیکی خواهید داشت و برای روی کابینت هم نیز میتوانید از رنگ سفید استفاده کنید که در برابر دیوار های بین کابینتی تضاد خوبی را برای شما ایجاد میکند و برای دستگیره میتوانید از طرح استیل و یا مسی استفاده کنید.

دکوراسیون آبی سفید

وجود یک پنجره در آشپزخانه علاوه بر ایجاد روشنایی و ترکیب نور با دکوراسیون داخلی باعث افزایش روحیه و انرژی و گذراندن زمان بیشتر در آشپزخانه میشود.

همچنین اگر آشپزخانه ی شما نور خوب و زیادی دارد میتوانید به سمت رنگ های آبی تیره نیز بروید با کابینت های سفید رنگ خود ترکیب کنید.

همان طور که میدانید رنگ آبی طیف های رنگی بسیار زیادی را در خود در بر میگیرد و این نوع رنگ ها با سلیقه ی ما ایرانی ها نیز بسیار نزدیک میباشد.

به طور مثال رنگ فیروزه ای ، رنگی است که وقتی از آن در فضا استفاده میکنیم ، دل کندن از آن فضا را برای ما دشوار میکند و اینکه استفاده از این رنگ تاثیر مستقیم بر روحیه افرادی که در آن فضا هستند دارد.

دکوراسیون آبی سفید
دکوراسیون آبی سفید
دکوراسیون آبی سفید
دکوراسیون آبی سفید
دکوراسیون آبی سفید