تصوری که ما از یک دکوراسیون لوکس داریم دکوراسیونی شبیه به دکوراسیون کلاسیک است. اما نکته ‌ای که وجود دارد این است که این دکوراسیون نوعی سبک دکور نیست بلکه نوعی سبک زندگی است که مورد علاقه افراد زیادی است و تاثیرات آن علاوه بر دکور منزل بلکه در دیگر امور زندگی دیده میشود. در نتیجه ما در این مطلب ما گزینه هایی که برای لوکس بودن دکور خانه خود لازم دارید را بیان میکنیم.

انتخاب مبلمان لوکس

بیشترین انتخاب در این دکوراسیون، انتخاب مبلمان کلاسیک و مدرن برای منزل است.  همچنین میتوانید از مبلمان‌های از جنس چرم و لوکس با رنگ های مختلف سفید، قهوه ای و مشکی نیز استفاده کنید.

مبلمان لوکس ایتالیایی

انتخاب رنگ مناسب

در بحث رنگ دکوراسیون لوکس نظرها بسیار متفاوت و مختلف است و هر کدام معیارهای خاص خود را در انتخاب رنگ دارند. در هر صورت موضوعی که از قدیم تابحال به اثبات رسیده انتخاب رنگ طلایی در این نوع دکور است. در کنار رنگ طلایی لوکس رنگ های مشکی و سفید نیز به عنوان رنگ مکمل در اولویت هستند و بعد از آن رنگ های خاکستری، سبز یشمی، زرشکی و سرمه ای بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. بنابراین شما میتوانید از این رنگ‌ها در اجزا و قطعات مختلف پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید.

آیا می‌خواهید با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی در دنیا با توضیحات کامل و تصاویرشان آشنا شوید.

رنگ طلایی دردکوراسیون لوکس

انتخاب وسایل گران قیمت یا منحصر به فرد؟

بعضی از طراحان دکوراسیون داخلی بر این باور هستند که باید از وسایل گران قیمت و مارک‌های مشهور برای وسایل منزل استفاده کرد تا به خانه لوکس دست یافت اما برخی دیگر معتقدند المان های کاملا منحصر به فرد و خاص مهمتر هستند و میتوان هزینه ها را کاهش داد. از جمله فاکتورهای مهم در دکور لوکس استفاده از آینه های زیبا با طرح استثنایی است که جلوه‌ای با شکوه و عظیم به خانه میدهد. گزینه دیگر دکور لوکس استفاده از چوب و سنگ و استیل های براق میباشد.

وسایل خانه لوکس