شرایط و مقررات استفاده از خدمات پرهام دکور

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات پرهام دکور به دقت ملاحظه کنید .تکمیل فرم سفارش به معنی پذیرش قوانین ما میباشد

لازم به ذکر است قوانین و مقررات در هر زمان قابل اصلاح می باشد.

تعاریف

مشتری: اشخاصی که در وب سایت و یا اپلیکیشن پرهام دکور  و در چهار چوب قوانین موجود اعلام نیاز به خدمات مورد نظر می کنند.

متخصص: تمامی پرسنل و تکنسین های پرهام دکور که به محل انجام پروژه اعزام میشوند

پرهام دکور : مجموعه ای که به ارائه خدمات مربوطه میپردازد

 کاربر: مشتریها و متخصصین.

۱- قوانین عمومی

۱-۱- خدمات پرهام دکور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و تابع مقررات مندرج در فصل اول از باب ششم قانون تجارت می باشد.

۲-۱- ارسال هرگونه مطلبی که به حقوق دیگران تجاوز و هتک حرمت کند و همچنین درج کلمات تهدید آمیز و توهین آمیز و ناقض حقوق شخصی یا اجتماعی و مطالب مبتذل و خلاف قانون، ممنوع است.

۳-۱- تمامی اطلاعات کاربران که در وب سایت پرهام دکور ثبت می­‌گردد محرمانه تلقی شده و پرهام دکور تمام سعی و کوشش خود را جهت حفظ اطلاعات محرمانه خواهد نمود. عضويت در پرهام دکور يا درخواست خدمات به منزله رضايت کاربر جهت اشتراك اطلاعات مربوطه با متخصص یا مشتری خواهد بود.

۴-۱- هرگونه تهدید و اقدام به هک یا آسیب رساندن به وب سایت و کاربران آن، پیگرد قانونی خواهد داشت و منجر به مسدود شدن حساب کاربری متخلفین خواهد گردید.

۵-۱- برای استفاده از پرهام دکور لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در پرهام دکور ایجاد کند. تنها افراد بالای ۱۸ سال و واجد اهلیت قانونی، می‌توانند اقدام به ایجاد حساب کاربری کنند. برای استفاده از پرهام دکور کاربر باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در نرم‌افزار پرهام دکور ثبت کند.

۵-1-حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، باید در حفظ و عدم فاش شدن آن کوشش لازم را به عمل بیاورند. مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در کبال یا سایر خدمات مربوط به پرهام دکور انجام می‌شود به عهدۀ کاربر است و پرهام دکور هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

شکایت و انتقادات


تمامی مشتریان پرهام دکور میتوانند برای اعلام شکایت بابت کیفیت و یا نحوه برخورد متخصصین اعزامی از طریق تماس تلفنی با شماره های پرهام دکور و یا مراجعه حضوری به نشانی درج شده در صفحه تماس با ما اقدام نمایید.