طرح های جدید سقف cnc

سقف سی ان سی چیست؟

سی ان سی یکی از انواع سقف کاذب است که در آن از تایل‌های معرق با نقش و نگارهای متنوعی استفاده میشود که امروزه راه خود را در منازل مسکونی و ادرای و تجاری باز کرده است. در ادامه طرح های جدید سقف cnc را خواهید دید، با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید سقف های کاذب معرق که به سقف های cnc شناخته شده است از جنس pvc بوده و به صورت تایل میباشد و با اندازه تایل 60*60 و تایل‌های 120*240 در بازار عرضه میشود.

این سقف شامل تایل‌های دکوراتیو و معرق میباشد که در سقف طراحی و اجرا میشود. این سقف در واقع نسل جدیدی از سقف‌های کاذب pvc است.

طرح و نقش‌‌های پیچیده و زیبایی که روی تایل‌های این سقف میبینید توسط دستگاه‌ cnc یا ( computer numerical control ) با دقت بسیاری بالایی برش داده و پیاده سازی شده است. این موضوع این سقف را نسبت به دیگر سقف‌ها کاملا متمایز کرده است و باعث شده محبوبیت بالایی پیدا کند.

سقف cnc ورودی خانه
سقف سی ان سی حمام

بارزترین ویژگی سقف cnc ضد آب بودن آن است و به همین دلیل در سرویس‌های بهداشتی، حمام، استخر و اماکنی که در آن آب استفاده میشود بسیار پرکاربرد است و میتواند بهترین گزینه برای سقف باشد و میتوان از سقف‌های cnc به راحتی در مناطق رطوبتی مانند شمال استفاده کرد و مشکلات رطوبتی را با استفاده از این گونه سقف‌ها برطرف نموده و همچنین در مقایسه با سقف‌های چوبی مشکل غیر قابل شستشو بدون را هم نداشت.

در بازسازی و تعمیرات خانه این سقف‌ها در طرح‌ها و نقش‌های مختلفی با توجه به تایل بکار رفته در آنها تولید میشوند. همچنین نورپردازی پشت سقف جلوه ویژه‌ای به این سقف میدهد که این کار باعث بزرگتر جلوه دادن فضای شما میشود و نقطه دید را به سمت بالا میبرد.

همچنین از تایل‌های معرق در خانه‌ها بعنوان جداکننده یا پارتیشن استفاده میشود. با وجود طرح‌‌های زیبایی که روی آن اجرا شده علاوه بر زیبایی و دکوراتیو کردن دکور خانه موجب بخش بندی فضا میشوند و به دلیل تنوع بالا در طرح‌های سقف cnc میتواند با هر سلیقه‌ای سازگار باشد.

شما در زیر میتوانید تصویر انواع این سقف‌ها را ببینید.

طرح های جدید سقف cnc اجرا شده توسط پرهام دکور

مدل سقف  جدید و زیبای cnc
سقف cnc
سقف cnc زیبا در پذیرایی
سقف معرق
سقف سی ان سی در حمام

این نوع از سقف بجای استفاده از آویزهای نگهدارنده بر اساس حمل روی دیوارها نگه داشته میشود و این ویژگی موجب استحکام بیشتر آن میشود.

برای طراحی و اجرای انواع سقف سی ان سی و دیگر سقف‌ها با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید. 

  •  تلفن: 02176710898
  •  موبایل : 09120285635